24/1/17

Πολιτικά ΧρωστούΜΜΕνα

Καλά πάει ο Κούλης. Χρωστάει τα κέρατά του και το κόμμα του και η εφημερίδα του. Να τον κάνουμε πρωθυπουργό, είναι πανάξιος.

❒  Και πρώτο θέμα: Θα πάρω στεγαστικό δάνειο για ν' αγοράσω το σπίτι μου, μετά από σκληρά παζάρια με τον εαυτό μου.

Από τη ΝΔ συνελήφθη ανακοίνωση για το ΕΣΡ: “Αφού (ξανα)γίνει ο διαγωνισμός για τηλεοπτικές άδειες, όπως απαιτεί ο νόμος κάθε κανάλι θ' απασχολεί τουλάχιστον 400 εργαζόμενους και μάλιστα στο μισθολόγιο, όχι με μπλοκάκια. Αν οι καναλάρχες πληρώνουν θα έχουμε μια ένεση ρευστότητας στην αγορά, κάτι που θ' ανεβάσει τις τιμές στα σούπερ-μάρκετ και τα εμπορικά καταστήματα. Αίσχος.” 

❒  Κυρ-Μπαμπινιώτη, είναι σωστό, “Καναλάρχις” του “καναλάρχιδος”;

Τίτλος που μας ξέφυγε: “Κανάλι-χάλι-γκάλι.”


❒  Ρεφρέν: “Μα κανένας δε μου φταίει για το κανάλι μου / σπάσιμο θέλει το κεφάλι μου.”

Ο Αντύπας φώναζε από καιρό: “Είμαι στα χάλια μου / μέσα στα κανάλια μου.”

Δεν υπάρχουν σχόλια: