6/10/16

Με τη βοήθεια του λαού

ΝΔηλώσεις του Θεού ότι δεν ασχολείται με την πολιτική. Μόνο με το ποδόσφαιρο και με το τραγούδι.

-Μπαμπά, ο Θεός έχει ιΝΔάλματα;
-Σκάσε.

-Τι είναι πάνω από τον Θεό;
-Ο τόνος.


❒  Σεβασμιότερε (πρώην σεβασμιότατε) Τζερώνυμε, (πρώην Ιερώνυμε) για εξήγα μου, ποια ακριβώς η ζημιά που έκαναν τα κομμουνιστικά καθεστώτα στην χριστιανική πίστη; Ποια είναι η φανατικότερη όλων χώρα ορθοδόξων; Πολύ σωστά, η Ρωσία. Ποια χώρα είναι η πιο θεοκρατική καθολική χώρα; Α, γεια σου, η Πολωνία.

Ο Φίλης απειλεί το ΔΝΤ που μιλάει για ενεργοποίηση του κόφτη, αλλά ξεκαθαρίζει στους πονηρούς: “Εγώ στο υπουργείο μου δεν θα κόψω τα θρησκευτικά, ώστε να απολυθούν οι καθηγητές θρησκευτικών. Πόσο θα μείωνα έτσι τις δαπάνες; Θα κάνω κάτι πιο απλό και πιο οικονομικό. Θα κόψω τους μισθούς του δημοσίου ιδρύματος που λέγεται Εκκλησία της Ελλάδος. Όλα τα ιδρύματα από τα δικά τους ταμεία πληρώνουν τους υπαλλήλους και καλύπτουν όλες τους τις υποχρεώσεις”.

❒  Ο Έλληνας δεν ξέρει αν υπάρχουν στο κράτος δύο παράγοντες: αρμόδιος και Θεός. Μέχρι σήμερα ο παραπονούμενος (-η) πολίτης θα έπρεπε να μπαίνει σε μια υπηρεσία και να ρωτά: “Ποιος είναι Θεός εδώ μέσα;”

Το παπαδαριό έχει τα πάντα, αλλά δεν έχει τον θεό του. 

ΜΟΥΣΙΚΗ ΑΝΑΣΑ
Στο 'χα πει / στο ΚΑΠΗ / στο 'χα πει / και ξαναπεί / ο Παππάς με τρία Πι / δεν είναι ρασοφόρος / ούτε νεωκόρος / είναι εωσφόρος / φόρος-φόρος-φόρος. (Το μόνο που φοβούνται οι αρχιερείς)

Μην το χάσετε.


Δεν θα ξεχάσω που στην τρίτη λυκείου τον τίτλο του εξώφυλλου μαθήματός μας, “Η Θ Ι Κ Η” το κάναμε “Α ΘΕΪ Κ Η”.

❒  ΔΕ ΓΚΑΤΑΛΑΒΑ
Ποιο ακριβώς από αυτά που έκανε στα θρησκευτικά ο Φίλης πάρθηκε πίσω;

Το μόνο που απαιτώ να κάνει ο Φίλης είναι να επαναφέρει τον υποχρεωτικό εκκλησιασμό. Το χρωστάει στους ταλαιπωρημένους μαθητές και μαθήτριες. Εμάς μας άρεσε πάρα πολύ ο εκκλησιασμός, γιατί με το “Άγιος ο Θεός...” την κοπανάγαμε από την εκκλησία, παγαίναμε σε κοντινό καφενείο, ξεσκιζόμασταν στο γκαφέ, στη μπάρλα και στα ΚΝΕ-ΡΗΓΑΣ-ΜΟΥΛΟΥΔΕΣ, ΠΑΟ-ΑΕΚ-ΟΣΦΠ και μετά, στο “...ελέησον και σώσον ημάς αμήν”, επιστρέφαμε στον οίκο του Μεγάλου που πληρώναν οι γονείς μας και ζητούσαμε τη βοήθειά Του, μη ντυχόν φάμε απουσία. Φυσικά εγώ ήμουν απουσιολόγος, εγώ λοιπόν ο Θεός βοηθός, οπότε το θέμα εθεωρείτο λήξαν.

❒  Α, ναι, στο καφενείο του εκκλησιασμού ξεκινούσαμε τις λογομαχίες με θρησκευτικά ανέκδοτα:

Ο ΜΥΣΤΙΚΟΣ ΔΕΙΠΝΟΣ ΕΓΙΝΕ ΣΕ ΣΟΥΒΛΑΤΖΙΔΙΚΟ
Μαζεύτηκαν οι μαθητές και ο Χριστός για τον Μυστικό Δείπνο και παραγγέλνουν σουβλάκια.
- Εγώ θέλω δύο απ΄ όλα! Λέει ο Πέτρος.
- Δύο απ΄ όλα και εγώ, λέει ο Ιωάννης.
- Τρία απ΄ όλα, λέει ο Ιάκωβος.
- Εγώ θέλω ένα χωρίς κρεμμύδι και τζατζίκι, λέει ο Ιούδας.
Και γυρνάει ο Χριστός και του λέει πονηρά:
- Γιατί, ρε; Θα φιλήσεις κανέναν;

ΑΠΟ ΡΟ
  • Ρε Μήτσο, αν όλοι εμείς είμαστε το εκκλησιαστικό πλήρωμα, ποιος κάνει το μούτσο; Πώς; Τι; Τι είπες να σου κλάσω;
  • Γιατί ευχαριστούμε τον Θεό κάθε που σωζόμαστε από θεομηνία, δηλαδή από την οργή του;
AKOYΣΤΕ ΚΙ ΑΥΤΟ
Ένας τύπος μετανιωμένος πηγαίνει στον παπά της ενορίας να εξομολογηθεί. Αρχίζει λοιπόν και λέει:
- Πάτερ αμάρτησα. Μια μέρα που ψιλόβρεχε και καθόμουν με την ξαδέλφη μου άρχιζα να την μπαλαμουτιάζω και τελικά την πήδηξα.
- Τέκνον μου, λέει ο παπάς, αυτό είναι πολύ μεγάλη αμαρτία, αλλά με προσευχές και μετάνοιες ο Θεός μπορεί να σε συγχωρήσει. Τίποτε άλλο?
- Ναι πάτερ, μια μέρα που ψιλόβρεχε και καθόμουν με την αδελφή μου άρχισα να την μπαλαμουτιάζω και τελικά την πήδηξα.
- Τέκνον μου, αυτό είναι μέγιστη αμαρτία αλλά ο Θεός μπορεί να σε συγχωρήσει αν μετανοήσεις προσευχηθείς και νηστέψεις. Τίποτα άλλο?
- Να πάτερ, λέει με τρεμάμενη φωνή αυτός, μια μέρα που ψιλόβρεχε και καθόμουνα με τη μάνα μου την πήδηξα κι αυτήν..
- Τέρας, φωνάζει τότε ο παπάς, γι αυτό που έκανες δεν υπάρχει συγχώρεση. θα ψηθείς στην κόλαση!
Τότε απαντά ο άλλος:
- Πρόσεχε, παπά, γιατί έξω ψιλοβρέχει

ΔΙΑΤΡΟΦΗ
-Δυστυχώς όχι όλοι, αλλά οι περισσότεροι ρασοφόροι τρεις φορές την εβδομάδα ληστεύουν. Τι με κοιτάς έτσι; Κάνω λάθος;
-Ναι. Όχι μόνο τρεις φορές την εβδομάδα.



Πατριώτισσες, πατριώτες και πατριωτόπουλα, προσοχή, προσοχή, ο Φίλης θα βγάλει από το βιβλίο της Ιστορίας τον Μεγαλέξανδρο, γιατί, όπως ισχυρίστηκε, το μπζιλόπαιρνε από πίσω. 



-Έχει ο Θεός.
-Εμείς δεν έχουμε.

Δεν υπάρχουν σχόλια: