7/5/15

€-Συμφωνία με ψηλά γράμματα

ΜΟΥΣΙΚΗ ΑΝΑΣΑ: Είμαι στον Μάη σου / όταν μ' έχεις πλάι σου.
 
►Γιατί να μη σκεφτώ ότι οι ευρωλελέδες είναι αυτοί που παλεύουν να περάσουν ανώδυνα συμφωνία με την “κομμουνιστική” κυβέρνηση της Ελλάδας; Επειδή είμαι πολιτικός βλάκας; Δεν αρκεί.

Γιατί, ρε παιδί μου, Μπένι και Θοδωράκι βγάζουν σπυράκια όταν ακούν τη λέξη “δημοψήφισμα”; Την προηγούμενη φορά που αυτή βγήκΕΕ στη φόρα ΕΕριξε κυβέρνηση. Τους χαλά;

►Η ιστορία ειρωνεύεται. Ο πρόεδρος της Γερμανίας που είπε κάτι για πολεμικές επανορθώσεις στην Ελλάδα είναι πρώην Ανατολικογερμανός όπως και η καγκελάρια. Δυστυχώς δεν είναι όλοι οι Γερμανοί κυβερνώντες Γκάουκ.

Ως τέως πρωθυπουργός και ως άνθρωπος δεν βάζω πλάτη στην κυβέρνηση της χώρας μου, αντιθέτως τίθεμαι με το μέρος των αλλοδαπών δανειστών-διαπραγματευτών διότι, λέγω, όταν οι σημερινοί κυβερνώντες βρίσκονταν εκείνοι στην αντιπολίτευση δεν έβαζαν πλάτη σ' εμένα. Αν έβαζαν σήμερα δεν θα ήμουν αναγκασμένος να μη βάλω εγώ, γιατί δεν θα κατάφερναν να είναι αυτοί στη θέση μου κι εγώ στη δική τους. 

ΜΗ DrΕΛΑΘΟΥΜΕ
Ο Μπένι έθεσε θέμα ηγεσίας στο ΠΑΣΟΚ που οδεύει προς το ιδρυτικό του συνέδριο.

Το ΠΑΣΟΚ δε χαλιέται που έγινε νεοφιλελεύθερο δηλαδή καραδεξιό παρακολούθημα, γιατί πάντα κουβάλαγε μια εθνικιστική τάση για ακραίες δηλώσεις και όχι πράξεις. Περηφανεύεται που αποτελεί τον μοναδικό πολιτικό σχηματισμό που απάντησε πετυχημένα σ' ένα αιώνιο ερώτημα: η κότα έκανε τ' αβγό και το αβγό έκανε την πάπια.

Δεν υπάρχουν σχόλια: