9/4/15

Φόρο παρτίδα

Θα συνεχίσετε έχετε τα κανάλια σας υπό έναν φόρο:
Πρωινές εκπομπές θα κάνει η Ρούλα Φορομηλά, από το στούντιο στο Φοροπί.

Από το άλμπουμ: «Φορολογήστε με κι αφήστε με».

Το σουξέ καναλάρχιδος προ φόρων, που κατάντησε γραμματεύς γραφείου μεταφορών στις μέρες μετά φόρων: «Τι τραβώ κι εγώ η έρμη / που ’χα βίλλα στο Πικέρμι». (Διακόσαι χιλιάδαι δίσκοι)

Μιλάμε, φόροση!
Όλη της τη ζωή κυνηγούσε τη φοροδιαφυγή και δεν πρόσεχε καθόλου τον εαυτό της. Έμεινε γεροντοφόρη.

Καναλάρχις: (του καναλάρχιδος)

«Οι υπουργοί Οικονομικών ξέρανε ότι δεν τους πλήρωνα το φόρο που μου αναλογούσε και κάτι κάναν γι’ αυτό: το φόρο μου το γκλαίγανε».

Κλαπαρχές καναλαρχών
«Εμείς πληρώνουμε σε ψήφους».

Θα καταβάλω και το φόρο του Πάσχα
- Όσα έκλεβα νόμιμα από την εφορία πρέπει μέσα σ’ εννιά μέρες να βρω ρύθμιση να τα πληρώσω. Τι έχουμε;
-Του φόρου τα εννιάμερα.

Φορολογικόν ΕΠΟς

Κλαψωδία Μηδέν: Για εισπράξω επιχορήγηση 1,4 εκ. παίρνω φορολογική ενημερότητα από διπλανή ΔΟΥ, στην οποία δε χρωστάω τίποτα.

Την πρόνοια κάλυψε μια κοινωνική υπόνοια.

«Οι ΔΟΥ κατάντησαν ιδρύματα αφόρων φορασίδων».

Είδα κι έπαθα να σε διορίσω στην εφορία και τι κατάφερα;

«Ήσουν με τη μάνα σου και ψάρευες Ζητάδες / τώρα που σε πήρα εγώ μου θες και ΦιΠιΆδες».

Άμα πληρώσουνε κι οι ακτοπλόοι…
…τότε θα πηγαίνουμε στα νησιά με φόροι-μπόουτ.

Κλύσμα εφορίας
Με πιάσαν εύκολα γιατί ο βλάκας τους απλήρωτους φόρους τους έκρυβα σ’ ένα φόρουμ.

Δεν υπάρχουν σχόλια: