9/3/15

Too Much, άρα στη Λεωφόρο


Ματσάρα στη Λεωφόρο. Είχε στις εστίες και 2-3 φάσεις περισσότερες από τα γκολ.

Για τη Μπαναγιά δεν είπε τίποτα ο φερόμενος ως προπονητής του Μπάοκ.

Ματσάκια πεντοχίλιαρα ως επιχειρησιακό δώρο έστειλε ο Βαρουφάκης στις Βρυξέλλες.

Μουτσάρα στο Γιούρογκρουπ. Σε καχύποπτο χρόνο ο Σόιμπλε δήλωσε για τον Βαρουφάκη: «Οι μούτσοι που απειλούσαμε γίναν καπεταναίοι».

Ο Χαρδούμπεης δήλωσε ότι έβγαλε τα λεφτά του έξω το 2012 γιατί φοβήθηκε. Το 2014 συνέχισε να βγάζει λεφτά έξω όντας αρμόδιος υπουργός γιατί πάλι φοβόταν. Κι εγώ με τέτοιους υπουργούς φοβάμαι.

Οι Γερμανογκρουπιέρηδες θεώρησαν το e-mail Βαρουφάκη ανεπαρκές. Δεν είχε επισυναπτόμενες φωτογραφίες, τραγούδια, βίντεο, τίποτα. Πώς θα περάσει η ώρα στη συνεδρίαση;
Η Ευρωπαϊκή Ένωση δεν έπαθε Grexident, η Ελλάδα δεν έπαθε τροϊκαίο ατύχημα. Αν ο Σαμαράς βγει πρωθυπουργός για δεύτερη φορά θα έχουμε δις-τύχημα. Μας υποβάλλουν σε χρηματική ασφυξία έναντι αφαίμαξης για να πάθουμε δισ-τύχημα.

Παντού υπάρχει ένας GRexit μύθος



Η Μέρκελ δεν διαφωνεί να φύγει η Ελλάδα από το ευρώ, αρκεί να μπει στη λιρέτα του Ξεφουσκόνι.

Η Μέρκελ δεν διαφωνεί να βγάζουν οι Έλληνες λεφτά στο εξωτερικό, αρκεί  να μην εξάγουν την πολιτική του ΣΥΡΙΖΑ.

Παντού υπάρχει ένα GRexit ήθος.

Χαρδούμπεης: «Ό,τι ευρώ ήταν να βγάλουμε στο εξωτερικό το βγάλαμε. Ας βγάλουμε τώρα και δραχμές».

Εγώ θα βγάλω στο εξωτερικό και τη μάνα μου, γιατί έχω βάλει αυτήν να εισπράττει τα μαύρα μου.

EurOxit

Ο Χαρδούμπεης φύλαξε την Ελλάδα από το GrExit και ο ίδιος έκανε έβγαλε ευρά όξο, έκανε EurOxit.
Η Φραγκοσυριανή επιστρέφει. Καταργείται η επιτροπή λογοκρισίας που μεταξύ άλλων παράλλαξε το ιστορικό τραγούδι ως «Ευρωσυριανή».

Δύσκολα θα γυρίσουμε τη δραχμή στην τσέπη μας. Τι να το κάνεις το ευρώ άμα δεν έχεις μία; Θέλω δραχμή. Να μην λέω ότι ο μισθός μου είναι 900, αλλά ότι είναι 300 χιλιάδες με στρογγυλοποίηση.

Δεν υπάρχουν σχόλια: