5/12/14

Μάθανε πως σκύβουμε, πλάκωσαν κι οι Τούρκοι

Η τροϊκανοί δεν έχουν το Θεό τους. Για να δώσουν τα τρία δισεκατομμύρια ζητούν να εκλεγεί πρόεδρος της Δημοκρατίας ο Τόμσεν.

Στον ΣΥΡΙΖΑ χαίρονται που ο Σαμαράς είναι ηλίθιος και μετά την τελευταία ξεφτίλα που του φύλαγε η τρόικα δεν παραιτείται να προχωρήσει σε εκλογές. Τους δίνει την ευκαιρία να τον πατήσουν κάτω.

Σαμαράς και Βενιοζέλος έσκιζαν μνημόνια. Μόνο ο Ποταμάρχης τσίμπησε και είπε ότι δεν υπάρχουν καν. Τώρα τι σκέφτεται να πει; Μήπως ότι δεν υπάρχει αντιπολίτευση; Μια συγνώμη αρκεί.

Πηγαίνω στοίχημα όχι το σπίτι μου, αλλά τις μετοχές μου στη Γιούρομπανκ ότι το Ποτάμι δεν θα κατέβει καν στις επόμενες εκλογές.

Πόσο μαλάκας πρέπει να είναι ένας βουλευτής που εκλέχτηκε με την αντιπολίτευση ώστε να υποστηρίξει τον Σαμαρά στο τσάμπα;

Είμαι Καταριανός. Έχω στην τσέπη μου πολλά δισεκατομμύρια, αλλά δεν θα τα επενδύσω στην Ελλάδα αν δεν βγάλουν πρόεδρο της Δημοκρατίας. Δεν ξέρω τι τον χρειάζονται, αλλά εγώ θα σώσω τη χώρα μόνο αν τον διαθέτουν.

Αν ο ελληνικόςλαός επιλέξει τους αριστερούς να κυβερνήσουν τη χώρα τότε θα αδειάσουν τα ΑΤΜ, τα τυροπιτάδικα και οι τουριστικές παραλίες.

Τι ζήτησε η Μέρκελ; Πολιτική σταθερότητα ή πεθερότητα;

Δεν υπάρχουν σχόλια: