16/12/14

Βενιζέλεος!...

ΕΙΜΑΙ ΠΑΡΑΔΟΨΗΦΟΣ
Ψηφίζω Δήμα. Φαίνεται; Εγώ ατενίζω το μέλλον μου με αισιοδοξία.
ΒΡΗΚΑΜΕ ΣΥΜΜΑΧΟΥΣ
Σαμαράς-Γαλλία συμμαχία
ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ
«Ο σύντροφος Μοσκοβισί κατεβάζει τα σώβρακα στην Κομισιόν. Εμείς την κοροϊδέψαμε. Δε μπορεί κανείς να μας κατεβάσει τα σώβρακα, γιατί δε φοράμε σώβρακα.
ΔΙΑΚΟΠΤΟΥΜΕ ΓΙΑ ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΙΣ
ΣΑΜΑΡΑΣ: «Τα κάνω όλα».
ΜΑΚΑΡΙ…
….να βγει πρόεδρος ο Δήμας με την ψήφο του Λυκούδη και του Ψαριανού αντάμα με τις …δημοκρατικές ψήφους Μιχαλολιάκου και Κασιδιάρη. Και τι στον κόσμο!...
Μεγάλος κίνδυνος αν βγει ο ΣΥΡΙΖΑς. Θα νευριάσει η Μέρκελ και θα φύγει από τη χώρα ο Πάγκαλος, ο Γεωργιάδης θα βγάλει τα λεφτά του στο εξωτερικό. Κινδυνεύει η Ελλάδα. Τόσο προστατευμένη την έχει ο Σαμαράς.
ΑΘΛΗΤΙΚΑ
Τι πα να πει ότι στην Τρίτη ψηφοφορία ίσως ψηφίσετε Δήμα αν  υπάρξει εθνική συνεννόηση; Τι εθνική συνεννόηση, ρε παπάρες; Εδώ δεν έχουμε ούτε εθνική Ελλάδος!....
ΝΕΟΣ ΕΘΝΙΚΟΣ ΚΙΝΔΥΝΟΣ
Αν βγει ο ΣΥΡΙΖΑς θα ηττηθεί και η εθνική Ελλάδος μπάσκετ από τα νησιά Φερόε.
ΟΧΙ ΜΑΛΑΚΙΕΣ
Τι πολιτική σταθερότητα; Με τον Σαμαρά πρωθυπουργό η Ελλάδα κάθε τόσο κινδυνεύει και γι’ ασήμαντους λόγους.
ΦΟΡΟΚΑΣΕΛΑ
 «Λέω ό,τι θέλω, είπε ο Γιούνκερ», γιατί η θέση μου είναι πολιτική.» Τι λες, μωρή φοροκασέλα; Πόσο πολιτική αντίληψη αποκαλύπτει η έκφρασή σου, «Θέλω την Ελλάδα να την κυβερνούν πρόσωπα οικεία μου»; Πόσο;

Δεν υπάρχουν σχόλια: