11/12/14

Ως επί το πλύν’ τον

Θεωρείται κουταμάρα που δέχτηκε ο Δήμας την υποψηφιότητα για πρόεδρος της Δημοκρατίας, επειδή πολύ απλά θα κατέβει χωρίς αντίπαλο στις εκλογές και θα χάσει.

Μια μουσική ανάσα τώρα: «Μόλα έγια, / λέσα έγια, / δε μας χε, ρε Μαραβέγια».

-Θα ’ρθεις ν’ ακούσουμε τον Λουδοβίκο των Ανομβρίων;
-Μόνο αν συμμετέχει και η Νατάσα.

Οι αχόρταγοι πιστωτές κινδυνολογούν απειλώντας: «Αν στην Ελλάδα σχηματιστεί αριστερή κυβέρνηση θα κάνουμε απεργία πείνας.». Εκτιμούμε την αγωνιστική τους διάθεση, τους πιστεύουμε κι ελπίζουμε να μην υποχωρήσουν ό,τι και να γίνει και να συνεχίσουν μέχρι τέλους τους.

Ο Αντωνάκης μετά τον απολογισμό του στην τρόικα δήλωσε: «Η κυβέρνηση έφερε εις τέρας, συγνώμη, εις πέρας,  το έργο της.»

Ο Βενιζέλος πρέπει να δει τι θα κάνει ώστε το ΠΑΣΟΚ να πάρει στις επόμενες εκλογές τουλάχιστον 3% και να καταφέρει να ξαναμπεί στη Βουλή. Σκέφτεται όμως να συμμετάσχει ο ίδιος και κάποια έμπιστα στελέχη του σε ψηφοδέλτια της ΝΔ με φερετζέ το όνομα ενός «Δημοκρατικού» είτε «Εθνικού» εκλογικού σχήματος. Το τι θα κάνει δεν το ξέρει ακόμα. Περιμένει ο Μπένι την επιφοίτηση του Αγίου Γεύματος.

Μοίρασμα Καραγκιόζη: «Ένα μου, ένα σου, ένα μου. Ένα μου, ένα σου, ένα μου. Ένα μου…»

Ο Αντωνάκης πιστεύει ότι ιστορικά είναι πάνω από τον Μητσοτάκη, χρησιμοποιώντας κι αυτός ένα καραγκιοζίστικο τρόπο να μετρά τα πράγματα: «Λένε ότι ο Μητσοτάκης έμεινε πρωθυπουργός τρία χρόνια, ενώ εγώ μόνο δύο. Ψέματα, διότι ο Μητσοτάκης  ήταν πρωθυπουργός το ’90, το ’91, το ’92 και το ’93, άρα τέσσερα χρόνια. Τόσο έμεινα κι εγώ, ’12, ’13, ’14, ’15. Εγώ όμως ανάγκασα το ΠΑΣΟΚ να με υποστηρίζει, ενώ ο Μητσοτάκης το είχε εχθρό κι έχασε κιόλας από αυτό στις εκλογές. Εγώ όχι μόνο δε θα χάσω από το ΠΑΣΟΚ, αλλά το εκμηδένισα, το εξαφάνισα και πρόσφερα ανεκτίμητη υπηρεσία στο Έθνος».

Δεν υπάρχουν σχόλια: