11/9/14

Μην ανοίξει ο στόμας μου

Ο σύζυγος της Μ. Γιαννακάκη ο Κώστας Γασπαρινάτος ("Γασπάρ" για τους φίλους) δεν είναι τόσο ένοχος για το πλαστό πτυχίο που κατατέθηκε εκ μέρους του στο Δήμο Κορυδαλλού.

Τον γνώρισα εκείνα τα επικά χρόνια της ΚΝΕ, όταν μετά από συναυλίες με επιθεωρησιακούς μονολόγους συνεργαστήκαμε σ' ένα δικό μου θεατρικό δρώμενο στο πλαίσιο συγκέντρωσης για την απομάκρυνση των φυλακών ανηλίκων.

Το «κόμμα» που τότε μας τραβούσε από το μανίκι του Σαββόπουλου, απαιτούσε να προσληφθείς στο Δήμο «μας» πάση θυσία για να μη σε πληρώνει αυτό. Εγώ αρνήθηκα πρόσληψή μου στο Δήμο Ηλιούπολης, ο σύντροφος Κώστας όμως την πάτησε. ΑΥΤΑ.

Όποιος θέλει να καταλάβει ας το προτιμήσει. Έχουμε πολλές παρόμοιες επεξηγηματικές ιστορίες να σας διηγηθούμε και δεν κάνει.

(Έχω να δω τον Γασπάρ άπειρα χρόνια, μόλις σήμερα -αναγκαστικά- έμαθα ότι είναι σύζυγος μίας βουλευτού)

Δεν υπάρχουν σχόλια: