3/9/14

Αν πετύχει η μαλακία τύφλα να 'χει το Παρίσι

Το ΠΑΣΟΚ εκοιμήθη
Η 3η του Σεπτέμβρη διασπάστηκε σε ενάμιση Σεπτέμβρη κι άλλο ενάμιση. Στους σοβαρούς ανθρώπους διασπάστηκαν τα νεύρα. Ο ΓΑΠ παίρνει την 3η και ο Μπένι παίρνει σήμερα Τετάρτη τον Σεπτέμβρη. Για Οκτώβριο δεν τον καλοβλέπει κανείς πρόεδρο του ΠΑΣΟΚ γιατί παίζουν και οι πρόωρες εκλογές.

Υψηλή απόδοση στο στοίχημα
Ποιος εν ενεργεία βουλευτής του ΠΑΣΟΚ θα καταφέρει να επανεκλεγεί; Ο Κανένας;

Κόκκινη γραμμή δεμένη στην ανέμη εσφιγμένη
Από το Παρίσι ό,τι και να τους κάνουν οι τροϊκανοί, οι ημιτελείς φωστήρες ως υπουργολόι θα επιστρέψουν μ' ένα κολλητό χαμόγελο στη μούρη. Ό,τι και να τους χώσανε από πίσω άλλοι θα το φάνε, θα πονέσουν, θα πληρώσουν.

Είναι ψέμα ότι η κυβέρνηση δεν βάζει κόκκινες γραμμές στις διαπραγματεύσεις, συγνώμη συναντήσεις με την Τρόικα. Οι κόκκινες γραμμές που βάζει και δεν δέχεται υπέρβαση τους είναι, δεν διεκδικούμε τίποτα από αυτά που δεν θα δεχτεί η Τρόικα.

Υπουργοί μας αυτοεξόριστοι στο Παρίσι μετά συμβούλων και κλάδων
Το υπουργολόι να μην υποχωρήσει στην Τρόικα. Να παρατείνει τα συζήτηση μέχρι και τα Χριστούγεννα και τότε να πάνε διακοπές στο Λονδίνο. Έτσι κι αλλιώς ο Χαρδούβελης παραπονέθηκε ότι δεν έκαναν διακοπές τον Αύγουστο. Ας πάνε και σε κάνα εξωτικό νησάκι του νότιου ημισφαιρίου όπου ξεκίνησε η Άνοιξη να κάνουνε τα μπανάκια τους και κατά το Πάσχα τους στέλνουμε Παλαιστίνη.

Σαν σεξ στόρι
«Γιατί μου χαλάτε το σαξές στόρι», λέει η κυβέρνησή μας στην τρόικά της που απαντά με κέφι: «Γυφτοπούλα, στο χαλάμ / κι εσύ πληρώνεις μπιρ να φαμ».

Ρεπορτάζ
-Ζούμε στην Ελλάδα του υπαρκτού καπιταλισμού;
-Του αρπακτού καπιταλισμού είπες;

Εργασία
Εγώ είμαι τυχερός. Ακόμα δουλεύω τσάμπα. Το αφεντικό μου, για κάποιο λόγο, ίσως είναι καλός άνθρωπος, ακόμα δε μου ζήτησε λεφτά για τη δουλειά που μου προσφέρει. Οι κακές γλώσσες λένε ότι το κάνει για να γλυτώσει χρήματα από την εφορία, αλλά δε νομίζω, γιατί την εφορία του την πληρώνουμε εμείς οι εργαζόμενοί του.

Η πατρίς και τα (ε)σώβρακα που μας πήρε
Για την εξαθλίωση δεν φταίει αυτή που μεγαλώνει / φταίει το ΠΑΣΟΚ που 'ναι ΝουΔού.

Γλώσσα
Όχι, κυρία Τούβλεψη, ο τάφος στην Αμφίπολη δεν έχει συληφθεί. Βγάλε, σε παρακαλώ, έξω από την πολιτική σου αντίληψη το «φι».

Καμάκι
Κούκλα, βάλε μου το πιο δύσκολο πρόβλημα μαθηματικών, αλλά αν το λύσω θα μου κάτσεις. Αν δεν το λύσω, εντάξει, θα σου κάτσω εγώ.

Να τι θέλει να πει ο ποιητής
Το πιο μεγάλο πρόβλημα είναι το προ στο βλήμα. (Όταν έχεις ένα πρόβλημα βγαλ' του το προ και καν' το βλήμα να φύγει)

Δεν υπάρχουν σχόλια: