25/9/14

Θα τα κλάψω / τα ρημάδια τα λεφτά μου

Ο Χαρδούμπεης το γλεντάει: Θα τα κάψω / τα ρημάδια τα λεφτά σου/

Εντάξει, Αντωνάκη. Μόνο ο Άδωνης θα βγάλει τα λεφτά του από τις τράπεζες σε περίπτωση που βγει ο ΣΥΡΙΖΑ. Δε θ’ αδειάσουν και τα ταμεία!... Νομίζω ήσουν υπερ-βολικός για το σύστημα.
Ομολογία
Εγώ δεν θα βγάλω τα λεφτά μου από τις τράπεζες, γιατί δεν τα έχω εκεί. Τα έχω σε χρέη.
Στίβος
Την επομένη της επίσκεψης στο Βερολίνο, τα ελληνικά spread εκτοξεύτηκαν.
Αγορά
Το σχέδιο Σαμαρά υπολογίζεται ότι μόνο για την επόμενη διετία κοστίζει από 27,5 έως 34 δισ. Ευρώ. Θα πάρω το σχέδιο του Τσίπρα. Και πιο φτηνό είναι και πιο μακροχρόνιο.
Χάλι μας
Βρε Αντωνάκη κι εγώ πήγα στο Βερολίνο κι εγώ επιστρέφοντας πήρα τ’ αρχίδια μου, αλλά δεν το έκανα θέμα.
Χαλιμάς
Αν βγει ο ΣΥΡΙΖΑ στην κυβέρνηση ο Άδωνης θα βγάλει από την τράπεζα και τον Μεγαλέξανδρο.
Τραγουδι τώρα
Μέρκελ: «Αντωνάκεν, δε σε ξέρω, δε με ξέρεις, υποφέρεις, υποφέρεις».
Τοπικιστικά
Εκτός από τον Δανίκα και τον Χελωνονινζάκη, για δύο μόνο κρητικούς επιφυλάσσομαι, τους εξής τέσσερις: τον Παπαράτση, τον Χαράτση και τον Λάτση.
Χορευτικά
Όλες οι μορφές εξουσίας στην Ελλάδα καταθέτουν μηνύσεις εναντίον της κυβέρνησης Σαμαρά-Βενιζέλου για βιασμό και προσβολή προσωπικότητας. Οι αντιεξουσιασταί αλαλάζουν: «Βία στο βιασμό της εξουσίας».
Πού πα, ρε Καραμήτροοοοοο!...
Ο Γεωργιάδης παρουσιάζει ασυνέπεια σεναρίου. Αυτά που λέει στις 80ρες ψηφοφόρες που του έμειναν τα λέει και στις τηλεοπτικές εκπομπές.
Διάλειμμα
-Πες στους τροϊκανούς ότι το χαλάκι είναι πάνω από το κλειδί, αλλά πού είναι η έξοδος;
-Κάτω από το μαξιλάρι των 60 δισ.
Κωμικό δράμα
«Θα εξετάσεις τους υπαλλήλους Δήμων και περιφερειών και το 15% θα τους βγάλεις ακατάλληλους». Και όμως αυτό λέει νόμος.
Το Μητσοτακάκι….
….μασάει τσιμούχες. Στέλνει στον Άρειο Πάγ(κ)ο 5 αριστερούς δημάρχους που δεν δίνουν τους εργαζόμενούς τους για απόλυση, αλλά δεν στέλνει τους ομολόγους τους Αθήνας (Αθηναίων, όπως και οι επόμενοι) Πειραιά και Θεσσαλονίκης που του έκαναν το ίδιο και στο κάτω-κάτω έχουν περισσότερους υπαλλήλους. Ούτε για πλάκα σαν τον πατέρα και την αδερφή του δεν είναι ο τύπος.
Ρεπορτάζ
-Μαμά, ποια είναι στα συριζίτικα τραγούδια;
-Τα αντάρτικα.
Αποκούμπι
Ευτυχώς που, σύμφωνα με τον Αντωνάκη, σε λίγο θα έχουμε (ασύρματο) wi fi.

Δεν υπάρχουν σχόλια: