14/5/14

Το πολύ του ναύτη

Για τη σωτηρία των συνταξιοδοτικών ασφαλιστικών ταμείων προβλέπεται ξαφνικός θάνατος συνταξιούχων.

Επειδή οι δημοσκοπήσεις θεωρούνται ψιλοστημένες για χάρη του κόμματος που υποστηρίζει αυτός που τις παραγγέλνει, από δω και μπρος θα δημοσιοποιείται μόνο ο μέσος όρος των αποτελεσμάτων όλων μαζί.

Μην ασχολείστε με τον Πάγκαλο. Δεν του χρωστάτε χάρη.

Ναι, ο ΣΥΡΙΖΑ νοικιάζει και βουλιάζει τα καράβια με παράνομους μετανάστες για να χάνει ψήφους το ΠΑΣΟΚ.

Μου αρέσει η λογική  Βενιζέλου, που είπε ότι για να ρίξουμε τον Σαμαρά αρκεί να μαυρίσουμε το ΠΑΣΟΚ.

Εύχομαι από αυτές τις εκλογές νικητής να βγει το ποδόσφαιρο.

-Υπάρχει μεγαλύτερη μαλακία από το να ψηφίζεις αυτούς που σε εξαθλίωσαν;
-Υπάρχει. Να τους ξαναψηφίζεις.

Ήμουν σε ουρά σουβλατζίδικου που έδινε τυλιχτά φτηνά 1 €. Φεύγοντας είπα στην ουρά πίσω μου: «Αν κάποιος από εσάς ψηφίζει ΠΑΣΟΚ και έχει το θάρρος να το πει δυνατά ό,τι πάρει κερασμένο από εμένα». Μετά από 5 λεπτά έφυγα με τα λεφτά μου ακέραια στην τσέπη μου.

Δεν υπάρχουν σχόλια: