20/2/14

Η ΖΕΣΤΗ ΚΑΙ ΤΟ ΚΡΥΟ ΕΙΝΑΙ ΕΝΘΕΤΑ ΜΕΣΑ ΜΑΣ

Αναρτήθηκε 23/11/2008
ΜΕΛΕΤΗ: Κάθε άνθρωπος έχει τον δικό του βιολογικό θερμοστάτη.
ΕΓΩ: Αν τον αλλάξουμε δε θα χρειαζόμαστε επίδομα θέρμανσης;

ΜΕΛΕΤΗ: Οι γυναίκες έχουν διαφορετικό σύστημα θερμοκρασίας από τους άνδρες, για να μπορούν, σύμφωνα με μία θεωρία, να επιβιώνουν στις πολύ χαμηλές θερμοκρασίες, αφού έχουν λιγότερο λίπος και μάζα σε σύγκριση με τους άνδρες.
ΕΓΩ: Λιγότερο λίπος οι γυναίκες; Μην ανοίξει ο στόμας μου τώρα!

ΜΕΛΕΤΗ: Η θερμοκρασία του σώματος τις νυχτερινές ώρες πέφτει για όλους, στις γυναίκες όμως πέφτει πολύ πιο γρήγορα.
ΕΓΩ: Δηλαδή φταίει άντρας που αυτουνού του πέφτει άλλο πράμα πιο γρήγορα;
(Τον παίρνει ο ύπνος πρώτο, εννοώ και η σύντροφός του μένει με το τραγούδι:
ΕΙΣΑΙ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΜΟΥ ΓΟΥΡΙ ΜΕΣ' ΤΟΝ ΚΑΥΣΩΝΑ, ΠΑΓΟΥΡΙ)

ΜΕΛΕΤΗ: Οι γυναίκες κρυώνουν πιο πολύ από τους άντρες.
ΕΓΩ: Τότε γιατί αυτές καλύπτουν μικρότερο ποσοστό του σώματός τους ακόμα και με μαγιό;

Αν οι άντρες δεν κρυώνουν, γιατί φοράνε ολόσωμα μαγιό;

Μήπως η μελέτη συμπεραίνει ότι οι γυναίκες κρυώνουν περισσότερο από τους άντρες επειδή αυτές είναι πιο θερμές, ενώ οι άντρες τελευταία είναι ψυχροί με τις γυναίκες;

Αλλά ας δούμε τη συνέχεια της έρευνας.
ΜΕΛΕΤΗ: Η έλλειψη ύπνου μας κάνει να κρυώνουμε πιο πολύ.
ΕΓΩ: Γι’ αυτό οι ξενύχτηδες την χώνονται σε καταγώγια, για να ζεσταθούνε.

ΜΕΛΕΤΗ: Όσοι ασκούνται έχουν συνήθως μεγαλύτερη αντοχή στο κρύο.
ΕΓΩ: Άρα γι’ αυτό κρυώνουν περισσότερο οι γυναίκες. Ασκούνται λιγότερο από τους άντρες. Πηγαίνω καμιά φορά για τζόκινγκ μπας και δω καμιά γκόμενα και πέφτω πάνω σ' άλλους σκερβελέδες που κι αυτοί για τον ίδιο λόγο τρέχουνε. Και δε φτάνουμε.

ΜΕΛΕΤΗ: Οι καπνιστές κρυώνουν πιο εύκολα.
ΕΓΩ: Γι’ αυτό το κόβω το χειμώνα και το ξαναρχίζω το καλοκαίρι, για να έχω τη δροσούλα μου.

ΜΕΛΕΤΗ: Αν περάσουμε αρκετό καιρό σε ένα κρύο σπίτι, όταν μετά πάμε σε ένα ζεστό, η διαφορά θα είναι πολύ έντονη.
ΕΓΩ: Γι’ αυτό δεν ανάβω το καλοριφέρ. Για να είναι ζεστή η ατμόσφαιρα της συντροφιάς όταν πηγαίνω σε άλλο σπίτι.
ΜΕΛΕΤΗ: Αν δε νοιώθουμε άνετα με τους ανθρώπους γύρω μας, κρυώνουμε.
ΕΓΩ: Γι' αυτό όταν πηγαίνουν όλα καλά για τους πάνω απ’ το κεφάλι μας, μας καίει ο kwlos μας;

2 σχόλια:

tantoguanto είπε...

Καλημέρα.
Να είσαι καλά βρε παλιό Συκοφάντη ξελιγόθηκα στο γέλιο.Οργιο η φωτό του Παναγιωτάκη το στήριγμά του Κωστάκη μας!!!

ioannis_the_great είπε...

Kαλησπέρα. Με τέτοιο παρτσούκλι το σκέφτομαι αν πρέπει να σου δώσω την άδεια. Είσαι συκοφάντης αλλά θα μου πεις ποιος δεν είναι ? Λοιπόν εννοείται οτι μπορείς να το διαβάσεις στην εκπομπή .
Πανίκας Μπόρατ χμ δεν έχεις άδικο