15/12/13

Εξαφάνιση ηλιθιωμένου ανόμου

ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΧΡΟΝΟΣ
Παλιά όλο το χειμώνα μ’ ένοιαζαν οι θερινές μου διακοπές. Τώρα οι διακοπές της ΔΕΗ.
ΠΟΡΤΡΑΙΤΟ
Ο Αντωνάκης στις επόμενες εκλογές θα είναι ένας ηλιθιωμένος κύριος. Συγνώμη, ηλικιωμένος ήθελα να πω.
ΥΓΕΙΑ
Ο Άδωνης στέλνει τελευταία ΕΟΠΥΥση στους γιατρούς που απασχολεί σαν πονοκέφαλος: «Θα πάτε ή στη Γερμανία ή στην Τουρκία»
ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ
Ο ΓΑΠ παίζει άμυνα αμάν ντουμάν.
ΦΟΥΝΤΑΣ
Κάπνισα και τις ρίζες, κάπνισα και τη γλάστρα και μετά κάπνισα και μια σημαία της Ουρουγουάης.
ΑΝΘΡΩΠΙΝΑ
Πέθανε  ένας μακρινός συγγενής μου και μου φορτώσανε ένα φόρο πολυτελείας, ο οποίος πια κληρονομείται.
ΣΕΧ
Αυτά δεν είναι μέτρα, είναι 20 πόντοι με το συμπάθιο.
ΠΟΙΗΣΗ
Τι σπίτι μου δεν έχει ηθοποιό που σημαίνει φως νερό τηλέφωνο. Το σπίτι μου είναι ψυχρό κι ανοικονόμητο. Το σπίτι μου είναι έρημο γιατί τα παιδιά έφυγαν μετανάστες στην Τουρκία. Το σπίτι μου το γεμίζουν μόνο φαντάσματα, λογαριασμοί και φόροι.
ΕΚΤΑΚΤΟ
Οι πλούσιοι εξαιρούνται από το 1 € που πρέπει να δώσουν για να την επανασύνδεση των εξαθλιωμένων.
ΦΟΡΟΕΛΑΦΡΥΝΣΗ
Φορολογούνται μόνο οι άδειες τσέπες
ΑΝΤΩΝΑΚΗ
Εγώ αν έβλεπα ακόμα και τον Σκάι να αντιπολιτεύεται θα φρόντιζα να είμαι επικεφαλής στο ευρωψηφοδέλτιο της ΝΔ.
ΦΑΝΤΑΣΜΑ
Η τηλεόραση του Στουρνάρα μου εξήγησε Σάββατο απόγευμα ότι με το νέο νομοσχέδιο για το φόρο ακινήτων μια μονοκατοικία στην Κυψέλη θα πληρώσει 50 € λιγότερα απ’ όσα πέρσι. Δε μας είπαν όμως πού ακριβώς κρύβει μονοκατοικίες η Κυψέλη και πόσων ορόφων είναι η καθεμία.
Ο ΔΟΝ ΚΥΡΦΩΤΗΣ…
…δεν δέχεται στεφάνια για τη ΔΗΜΑΡ. Καλύτερα, μας λέει, να ενισχύσουμε ιδρύματα για ξεχασμένα λάβαρα.
ΑΥΤΟΝΟΜΗ η ΔΗΜΑΡ στις ΕΥΡΩΕΚΛΟΓΕΣ
Χρειάστηκαν ολόκληρο συνέδριο για να το αποφασίσουν. Ο κυρ Φώτης απέκλεισε το ενδεχόμενο σύμπραξης με το ΣΥΡΙΖΑ. Θα συμπραχθούν μόνοι τους οι ψηφοφόροι του. «Μπορεί να μη βγάλουμε ούτε ένα ευρωβουλευτή, θα βγάλουμε όμως πολλά συμπεράσματα». (Χρήσιμα περισσότερο για τους άλλους)

Δεν υπάρχουν σχόλια: