31/12/13

Ευτυχές το....

ΚΥΡ-ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑ…
…οι αστυνομικοί στις διαδηλώσεις δε μας ρίχνουν πια ξύλο γιατί, λένε, το βάζουμε και στις τσέπες μας και το καίμε στα μαγκάλια. Μας ρίχνουν να τρώμε μόνο μπουκέτα.
ΣΑΡΑΒΑΛΑΚΙ ΜΟΥ…
…έχουμε ουρές στην οδό Αθηνάς, στα καταστήματα με τρικ. Όλοι θέλουν πλαστές πινακίδες.
ΚΑΛΟ ΜΟΥ ΤΗΛΕΚΟΝΤΡΟΛ…
…εκτός από τα τούρκικα σίριαλ η τηλεόρασή μας απέκτησε και Τουρκάλα μαγείρισσα. Πρέπει ν’ ανησυχώ ή να σκάσω;
ΜΕΡΚΕΛ ΜΟΥ…
…το μνημόνιο κι αν το πλένεις τον Αντώνη σου χαλάς.
ΝΑΙ, ΝΑΙ ΣΤΟΥΡΝΑΡΑ ΜΑΣ…
…θα βγούμε στις αγορές το 2014 να πουλάμε τα νεφρά μας.
ΓΙΑΤΡΕ ΜΟΥ…
…μου τα πήρα όλα. Πήρα όπλο. Στήνομαι τα βράδια στο σπίτι και μόλις μπει κλέφτης τον ξαφρίζω.
ΚΥΡΙΕ ΠΟΛΙΣΜΑΝ…
…μπήκα σε μια μάντρα με μεταχειρισμένα, τους είπα ότι  θέλω να πουλήσω το αυτοκίνητό μου και με πλάκωσαν στις μάπες.

Δεν υπάρχουν σχόλια: