13/12/13

Έλεγχοι κατά ρόδας

Βγήκα βόλτα με το μοτοσακό μου και με σταμάτησαν για έλεγχο. Τα είχα όλα επάνω μου. Φορούσα κράνος, είχα άδεια, δίπλωμα, ασφάλεια, μέχρι και δεύτερο κράνος είχα στη μπαγαζιέρα και φορούσα και μποτάκια που καλύπτουν αστραγάλους. Και όμως έστειλαν σήμα, μου βρήκαν ότι χρωστάω 20 € στην εφορία και με κρέμασαν ανάποδα να μου πέσουν τα κέρματα.

Νομίζω ότι άκουσα νέο πολιτικό τραγούδι με εθνικές διαστάσεις: «Πούλα-πούλα τα ούλα».

Μετά μου συνέβη το κακό. Νόμιζα ότι ήμουν έξυπνος που έτρωγα από τρία συσσίτια στα οποία ήμουν γραμμένος όπως έκανε ο Μητσοτάκης στην Κατοχή. Αμ δε. Πήγαν και επανασύνδεσαν το ρεύμα και στα τρία διαμερίσματα που δήλωσα ακατοίκητα και τα διατηρούσα με κομμένο για να γλυτώνω τα χαράτσια. Τα φώτιζα με καλώδιο από τον πίνακα της μάνας μου. Τώρα πρέπει να τους πω κι ευχαριστώ αν με ρωτήσει καμιά κάμερα.

Αλλά το χειρότερο ήταν όταν οδηγούσα ποδήλατο και με σταμάτησαν. Δεν μου έκαναν έλεγχο, μου φορμάρισαν απ’ ευθείας κοστουμάκι 120 ευρώπουλα. Ήταν πρόστιμο που οδηγώ ποδήλατο και στερώ από το κράτος έσοδα από φόρους καυσίμων και εισιτήρια ΜΜΕ.

Δεν υπάρχουν σχόλια: