25/12/13

Ευτυχές το 2016

Ο φερόμενος ως πρωθυπουργός, αφού άσκησε αντιπολίτευση στον ΣΥΡΙΖΑ,  ευχήθηκε στον φερόμενο ως θυσιασμένο λαό «Ευτυχές το 2016». Υποσχέθηκε ότι τότε θα μας κάνει και εκλογές και ΠΑΣΟΚ και ανάπτυξη, άρα και δουλειές θα μας δώσει, και λεφτά θα έχουμε, οπότε τι τις θέλουμε τις εκλογές;
Ο ΧΡΙΣΤΟΣ…
…τελικά γεννήθηκε. Ιωσήφ και Μαρία πήραν παράταση να πληρώσουν το φόρο γέννησης μέχρι τη Μεγάλη Πέμπτη, αλλιώς τους παίρνουν το παιδί.
Ο ΙΩΣΗΦ ΔΗΛΩΣΕ:
«Ευτυχώς δεν φορολογείται η στάνη».
ΟΙ ΤΡΕΙΣ ΜΑΓΟΙ…
... εκδιώχθηκαν ως παράνομοι μετανάστες. Ο Θεοχάρης ζήτησε να κρατηθούν προφυλακισμένοι ως φοροφυγάδες. Δημοσιογράφοι του εξήγησαν ότι είναι τρεις και όχι τρις μάγοι.
ΝΕΟΣ ΦΟΡΟΣ ΣΤΟΝ ΙΩΣΗΦ
Ή καλύτερα τέλος αντιρρύπανσης για το πλεονάζον διοξείδιο του άνθρακα που εξέπεμψαν οι αγελάδες και τα άλογα που ζέσταναν τον Χριστό χθες βράδυ.
Ο ΠΡΟΚΟΠΗΣ ΔΟΥΚΑΣ…
…μας έπεισε χθες παραμονή Χριστουγέννων από το δελτίο στο κανάλι του Σαμαρά ότι όλοι σκεφτόμαστε πού θα κάνουμε ρεβεγιόν. Ναι, εγώ δυσκολεύτηκα ν’ αποφασίσω αν θα είμαι στο κρεβάτι ή στον καναπέ κάτω από τρεις κουβέρτες. Ρεβεγιόν τρικούβερτο.
ΔΩΡΟ
Ο Στουρνάρας μου πήρε δώρο. Μου πήρε φόρο, μου πήρε τις γιορτές, μου πήρε και το δώρο των εορτών.
ΡΕΠΟΡΤΑΖ
-Τι δώρο θες να σου φέρει ο Άι Βασίλης;
-Εκλογές.
ΓΛΩΣΣΑ
Εκτσόγλανος είσαι και φαίνεσαι.
ΚΑΙΡΟΣ
Περνάμε τις γιορτές με ακραία φορολογικά φαινόμενα.
ΚΗΔΕΙΑ ΠΑΣΟΚ
Αιωνία του η μνημονίνη.
ΒΙΒΛΟΣ είναι πια...
το ..ΤΕΦΤΕΡΙ του ΜΠΑΚΑΛΗ
ΤΟ ΒΡΑΔΥ ΘΑ ΔΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ΤΗΝ βιβλική ταινία...
..."Η θυσία που Αμναφάμ".

Δεν υπάρχουν σχόλια: