31/12/13

Καλώς να βγει το 2013 και να μπει το 2007

Παραμονή Πρωτοχρονιάς μου είπαν πολύ λιγότερα παιδιά για τα κάλαντα. Οι λόγοι;

  1. Ίσως είδαν την παραμονή Χριστουγέννων την αγορά πεσμένη ένεκα έλλειψης ρευστότητας, οπότε πού να τρέχουν πάλι για πενταροδεκάρες!..
  2. Ίσως όμως την παραμονή των Χριστουγέννων μάζεψαν πολύ χρήμα οπότε τώρα βρίσκονται σε χειμερινά θέρετρα να το απολαύσουν.
  3. Ίσως πούλησαν τα κουμπιά που τους έδιναν μαζί με τα κέρματα την παραμονή των Χριστουγέννων και τα κονόμησαν.
  4. Ίσως φταίει που δεν τους άνοιγα την πόρτα.
  5. Ίσως ετοιμάζονται για θεματικό καμ-μπακ τα Φώτα.

Το Τρίο-Χάλια (Αντωνάκης, Βαγγέλας και Στουρν) ψηφίζουν με χέρια και με πόδια την υπ’ αριθμόν 2 απάντηση.

Αν είχα ακορντεόν θα έλεγα κι εγώ τα κάλαντα. Αν τα ήξερα. Αλλά δεν έχω τριγωνάκι.

Ευχόμαστε η χρονιά που φεύγει να είναι η χειρότερη και όχι η επόμενη.

Επιτέλους ένα ευχάριστο νέο: σύμφωνα με δήλωσή του ο Αντωνάκης καταλαβαίνει ότι η κοινωνία περνάει άσχημα. Κάτι είναι κι αυτό. Θα τον βοηθήσει περισσότερο βέβαια όταν θα είναι αντιπολίτευση. Κυριακή κοντή γιορτή.

Κάτι πρέπει ν’ αλλάξει στην ευρωζώνη. Εγώ θέλω ένα ευρώ που θα μπαίνει στην τσέπη μου και είμαι εναντίον αυτού του ευρώ που μόνο βγαίνει.

Ποιος μαλάκας πρότεινε να δίνεται το επίδομα ανεργίας σε δραχμές;

Η Ελλάδα μέχρι στιγμής ακολουθεί ένα δρόμο που χαράσσεται από άλλους και δεν έχει τα πάνω και τα κάτω του, δεν είναι δηλαδή τεθλασμένη γραμμή, αλλά έχει τα κάτω και τα κάτω του, είναι τεθλιμμένη γραμμή.

Δεν υπάρχουν σχόλια: