12/11/13

Ελλάς ψυκτικά ασθενής

-Αν μειώναμε τον ειδικό φόρο κατανάλωσης στο πετρέλαιο θέρμανσης, δηλαδή την τιμή του, θα μας έκοβαν την επόμενη δόση.
-Ή θες και παριστάνεις τον μαλάκα ή περνάς εμένα για μαλάκα;. Τι απ’ τα δύο;
-Το μεσαίο.

Σ’ αυτό το σημείο του διαλόγου το μυαλό μας πηγαίνει σε δάχτυλο, σόκιν, γι’ αυτό αλλάζουμε θέμα, αφού όπως πληροφορούμαστε μας παρακολουθούν και παιδιά. Πάσης ηλικίας. Πάμε στη Βουλή.

ΣΑΜΑΡΑΣ: Μαλάκα.
ΤΣΙΠΡΑΣ: Πιάσ’ τη μου και λάκα
ΣΑΜΑΡΑΣ: Την πιάνω και λακώνω και στον κώλο σου τη χώνω.
ΤΣΙΠΡΑΣ: Φίλε, εγώ δεν έχω κώλο, έχω ένα πολυβόλο για το δικό σου κώλο.
ΣΑΜΑΡΑΣ: Όσα λες πούτσα θες.
ΤΣΙΠΡΑΣ: Όσο μιλάς την πιπιλάς.
ΣΑΜΑΡΑΣ: Πούστη.
ΤΣΙΠΡΑΣ: Πιάσ’ τη μου και λούσ’ τη.
ΣΑΜΑΡΑΣ: Την πιάνω και τη λούζω και τον κώλο σου τον τσούζω.
ΤΣΙΠΡΑΣ: Είπες το ’να, είπες τ’ άλλο, κάτσε τώρα να στη βάλω.
ΣΑΜΑΡΑΣ: Ρε, άντε και γαμήσου.
ΤΣΙΠΡΑΣ: Ρε, πάρ’ τη και κοιμήσου.
ΣΑΜΑΡΑΣ: Την παίρνω και κοιμάμαι και τον κώλο σου θυμάμαι.

ΔΙΑΚΟΠΤΟΥΜΕ ΓΙΑ ΕΚΤΑΚΤΟ
Μετά τον φόρο από τζάκι ήρθε ο φόρος πλειοψηφίας από Τζάκρη. Πληρώθηκε ένα προς 155.

Η Δημόσια Τηλεόραση θα λέγεται ΝΔΤ. Νέα Δημοκρατική Τηλεόραση.

ΔΙΑΚΟΠΤΟΥΜΕ ΓΙΑ ΑΣΧΕΤΟ
-Ο Σαμαράς κάνει τζόκινγκ;
-Ναι. Τρέχει και δε φτάνει.

Διάπλασις των παίδων: Φάε το φαϊ σου γιατί θα έρθει ο μαύρος Αντώνης και θα στο γουάι φάει.
Σχετικό: Μαύρο γουάι φάιδι που σ’ έφαγε.

Των ημερών ερώτημα που με απασχολεί: Από πού κι ως πού είναι επιτυχία της αστυνομίας το ότι περίμενε τρομοκρατικό χτύπημα;

Αν για το σπίτι που μένω, ένα γιαπί που άφησα στη μέση επειδή μου τέλειωσαν τα λεφτά κι ένα εγκαταλελειμμένο χωράφι που κληρονόμησα, αν γι’ αυτά είναι να πληρώσω φόρο κατοχής τότε είμαι κατακτητής. Ποιος θα μου εξηγήσει όμως τι ακριβώς έχω κατακτήσει;

Η τρόικα θέλει ανάπτυξη στην Ελλάδα, γι’ αυτό επιμένει στις απολύσεις. Γιατρέ μου, τι θέλεις στο μπαλκόνι; Γιατί καβαλάς τα κάγκελα;

Ο Άδωνις της αυτηνής που δε θυμάμαι πριν λίγες μέρες έβαζε στοίχημα ότι δεν θ’ απολυθεί κανείς από την Υγεία. Εμείς συμφωνούσαμε εξηγώντας ότι θ’ απολυθούν από τον ίδιο. Κάναμε λάθος. Σήμερα ο φερόμενος ως υπουργός μάς λέει ότι θ' απολυθούν υπάλληλοί του, όχι όμως από την Υγεία, ούτε από τον ίδιο, αλλά από τα νοσοκομεία. Πάλι συμφωνούμε ότι είχε δίκιο στην αρχή, γιατί τα νοσοκομεία που θέλει δεν έχουν καμία σχέση με την Υγεία. Έχουν άρρωστη σχέση με τους αυριανούς ιδιοκτήτες τους. Ο ΕΟΠΥΥ θα είναι αγοραστής υγείας. Όλοι οι χώροι υγείας θα είναι ιδιωτικοί, εσύ θα πηγαίνεις εκεί, θα πληρώνεις και μετά (κάποτε) το ταμείο θα σου επιστρέφει μέρος αυτών. Ούτε καν όπως Αμερική όπου το νοσοκομείο εισπράττει απ’ ευθείας από το ταμείο σου, όταν εσύ είσαι ακόμα εκεί. Αυτή είναι η ΕΟΠΥός διαφορά. (θα πάμε τελικά όλοι στο ΑσκληΠΥΥο)

Δεν υπάρχουν σχόλια: