30/10/13

Το μωρό των Τσιγγάνων


Οι παράνομες υιοθεσίες παιδιών και το εμπόριο βρεφών και οργάνων έχει παράδεισο την Ελλάδα. Σαθρό νομικό σύστημα με τρύπες σαν ελβετικό τυρί , διοικητικό σύστημα με απουσία παντελούς ελέγχου…. Το κράτος που έχουμε είναι ένα μεταπολεμικό που φτιάχτηκε από τους νικητές του εμφύλιου: ταγματασφαλίτες και δωσίλογους που δόμησαν και την μη εθνική αστική τάξη που μας έλαχε.


  • Καλορίζοκο, με γεια το μωρό και του χρόνου.
  • Ελλάς το ιατρείο σου: Θα πουλήσω ένα νεφρό / ν' αγοράσω ένα μωρό.
  • Η κυβέρνηση απουσιάζει για δουλειές εκτός Ελλάδος
  • Και ο φόρος αγρόν ηγόρασε.
  • Η τρόικα ζητάει νέα μέτρα γιατί ο Αντωνάκης έδειξε ότι τα παίρνει

Δεν είναι κάλος είναι πάν-καλος
Παρακολουθούσε λέει τα τηλέφωνα των αμερικανικών πρεσβειών Αθήνας και Άγκυρας.

Ρώτα τη Μενεγάκη: «Ο Αντωνάκης είπε στις Βρυξέλες πέταξε στα μούτρα της τρόικας ένα βροντερό ΟΧΙ ή ένα Βατερλό ΟΧΙ;»

Σαμαράς: «Το ΝΑΙ το είπε ο λαός».

Ποιος κυβερνάει αυτό το φόρο; Είπε ο Αντωνάκης και ξανακοιμήθηκε.

Οι βουλευτές του ΠΑΣΟΚ που φοβούνται στη συγχώνευση με τη ΝΔ είναι κότες, αλλά Βαγγέλα, όποιος ανακατεύεται με τον μαλακοπίτουρα τον τρώνε οι κότες.

Μουσική ανάσα: Γιε μου, / είν' ο φόρος μου αβάστακτος φτηνέ μου / σε πουλάω για να κάνω το σεφτέ μου / γιε μου

Δεν υπάρχουν σχόλια: