29/9/13

Ουρανία: Πατέρα, άκουσες τα νέα;

  • Μου είπαν ότι η σύλληψή σου έγινε επειδή είχες παρακαβαλήσει το καλάμι. Αυτό σημαίνει ότι απατούσες τη μαμά;
  • Ο οικογενειακός μας πολιτικός φίλος Θέμος μου είπε ότι όποια πηδάει πολλά παλούκια διαλέγει το καλύτερο.
  • Ο πλανητάρχης Μπουγάς μου είπε ότι μου αξίζει να περάσουν από πάνω μου δυο τραίνα Πακιστανοί φαντάροι.
  • Ο Πλούταρχος μου είπε να μην ανησυχείς με τη φυλάκιση. Μπορεί και να σ’ αρέσει.
  • Ο άλλος βάρδος μας ο Πέτρος Γαϊτάνος είπε να βάλω τον Χίτλερ εκεί που ξέρω, δηλαδή στην καρδιά μου.
  • Φίλος δουλέμπορος με γέμισε ελπίδα. «Μοναδικοί χρηματοδότες μας πια οι Πακιστανοί πλανόδιοι έμποροι», μου είπε, «αλλά αυτοί δεν τελειώνουν ποτέ. Θα φέρουμε κι άλλους στην Ελλάδα».
  • Ο σκύλος μας ο Αδόλφος μου είπε ότι μας πρόδωσε η ιστορία των Ναζί που αν την ήξεραν οι Γερμανοί του μεσοπολέμου δεν θα τους έδιναν την εξουσία.
  • Πατέρα, είμαι ερωτευμένη με τον Τσίπρα, τι να κάνω;
  • Η Βήτα Πανελλαδική, μητέρα του Χρύσανθου Λαζαρίδη από τον άλλο κόσμο μου είπε να κάνουμε επίθεση σοβαρότητας και να βάλουμε στην κυβέρνηση τον Μπάμπη Παπαδημητρίου.
  • Ο περιπτεράς μου είπε να σου στείλω γράσο στις φυλακές. Δεν κατάλαβα τι εννοούσε.
  • Ο Σταμάτης Γονίδης πήγε να μου δώσει θάρρος και μου είπε ότι σύντομα θα είμαι κοντά σου και όχι ότι εσύ σύντομα θα είσαι κοντά μου. Ανησυχώ.
  • Ο Notis  διασκεύασε στίχους κάποιου Αλέκου Παναγούλη σε μουσική Μίκη Θεοδωράκη: «Αυγής ξεκίνημα / νέοι Αγών μου / φύρερ πρώτης ελπίδας / το πρώτο κελί / Όλα μαφιόζικα / δίχως μπουζούκια / προστασίας λίπασμα / οι Πακιστανοί».