23/9/13

Μέρκελ υπέρ πάντων αγών

Η Γαλλία κέρδισε το Γιουρομπάσκετ με αυτοδυναμία. Η Μέρκελ όχι.

Ο Τόμσεν πείστηκε τελικά ότι φέτος το πρωτογενές πλεόνασμα θα είναι πάνω από 1.000 €.

Στο πόθεν έσχες από σήμερα δεν είναι ανάγκη να δηλώσεις ότι έχεις μετοχές ναυτιλιακών εταιρειών. Για την ενίσχυση της ναυτιλίας, είπαν. Μα τόσα χρόνια που αν είχες έπρεπε να τις δηλώσεις δεν έπαθε καμιά ζημιά η ναυτιλία. Και να έπαθε καμιά ζημιά δεν νομίζω ότι ήταν από αυτό. Μαύρο χρήμα’


Κάποιος ανεύθυνος πιθανότατα πέταξε ένα μισοφαγωμένο σύκο στον πίσω κήπο του σπιτιού μου και μέσα σε δύο χρόνια φύτρωσε μια συκιά να με το συμπάθιο. Από τότε δε φτάνει που από την άνοιξη που βγάζει φύλλα με πεθαίνουν στο δούλεμα όλοι στη γειτονιά μου. Δε φτάνει που πίσω από το βήμα μου και πίσω από τον ώμο μου ακούω καθημερινά «Συ καλέ σύκα», αλλά έχω και το μαλάκα το Θεοχάρη που φορολόγησε τον πίσω κήπο μου ως αγροτεμάχιο.

Δεν υπάρχουν σχόλια: