12/9/13

Καμιά φορά μονάχος μου χορεύω

Για πολύ περισσότερα ΕΔΩ

Καμιά φορά η νύχτα μού τελειώνει
ξυπνάω πρωί ζητώ δρόμο να πάρω
η μέρα μου ανάγκες ξημερώνει
θα βρίζω όταν πιάνω το τιμόνι
ξανά στο παρελθόν μου θα τρακάρω

Καμιά φορά θα φύγουνε οι φίλοι
κι εγώ με τις σκιές τους θα παλεύω
Κρυφά μια σκέψη θα μου ξαναστείλει
το όνομα που μου ’καψε τα χείλη
κι απ’ τ’ όνειρο χαμόγελα θα κλέβω

Καμιά φορά τους άγγελους ζηλεύω
Καμιά φορά ψηλά λέω θ’ ανέβω
Καμιά φορά το θάνατό σου κλέβω
Καμιά φορά μονάχος μου χορεύω

Μες στο βήμα μου μπες / Και ψάξε τη χαρά μου
Βάλε εσύ τις φωνές / Κι εγώ τα δυνατά μου

Καμιά φορά οι νύχτες δε με κρύβουν
εμένα δεν αντέχω να θυμάμαι
Τα όνειρα άλλες πόρτες δεν ανοίγουν
σ’ εμένα όταν πονούσα καταλήγουν
εκεί που δεν αντέχω μέσα να ’μαι

Κι αν έχω ένα κορμί και μια πατρίδα
δεν ξέρω από πού στο δρόμο βγήκα
Τα χρόνια των παιδιών μου μπρος μου είδα
κι αν δω μες στον καφέ μου καταιγίδα
θα πω, στο κατακάθι βρήκα γλύκα

Δεν υπάρχουν σχόλια: