23/8/13

Υπάρχουν ντρόποι

Αφού απελπίστηκα και σταμάτησα να ψάχνω τι κακό έκανα και το πληρώνω με την ξαφνική τωρινή φτώχεια, άλλο ένα ερώτημα άρχισε να φτερουγίζει δίπλα μου σα νυχτερίδα με σόναρ στο σκοτάδι: γιατί θέλουν να με εξαφανίσουν και με πληρώνουν με το ίδιο νόμισμα; Τότε κατάλαβα πως το χρέος είμαι εγώ. Αλλά δεν πτοήθηκα.

Άλλοι βλέπουν το ποτήρι μισομέγαλο, άλλοι το βλέπουν μισόμικρο. Εγώ το βρίσκω μισοπληρωμένο, όχι μισοχρεωμένο και προτάσσω τα στήθη μου στους κατακτητάς: «Κύριε Σόιμπλε, αν δεν σας συμφέρει το πακέτο στήριξης-δάνειο γιατί μας το δίνετε;» Τότε ένοιωσα να μου απαντά σε σπαστά γερμανικά που μιλάω εγώ: «Επειδή μετά τις γερμανικές εκλογές ξεπαγώνουν οι πλειστηριασμοί πρώτης αποικίας».

Τι να κάνω εγώ τότε το έριξα στο χιούμορ. «Το άλλο με το ΠΑΣΟΚ το ξέρεις; ΝΔ-ΠΑΣΟΚ μας έσωσαν από τη δραχμή πριν καν κινδυνεύσουμε, χα-χα-χα», είπα και γέλασα μόνος μου δήθεν αμέριμνος για όσα συμβαίνουν κάθε πρωί στο μέγαρο Μαξίμου. Η Μέρκελ κάνει κάθε μέρα στον Σαμαρά συμπαράσταση διαμαρτυρίας. Αυτός τι να κάνει, κοντεύει να τρελαθεί. Δεν του βγαίνει από το μυαλό ότι κάτι τρέχει με τη ΝΕΡΙΤ που αλλάζει όνομα και λέγεται πια ΝΕΡΤΙ. Πώς λέμε «Έξω ΝΕΡΤΙα και καημοί». Ρεπορτάζ:

ΣΑΜΑΡΑΣ: Πότε θα εκπέμψει η δημόσια τηλεόραση πλήρες πρόγραμμα;
ΚΑΨΗΣ: ΝΕΡΙΤ.
ΣΑΜΑΡΑΣ: Πότε ΝΕΡΙΤ;
ΚΑΨΗΣ: ΝΕΡΙΤ Κρίσμας.

Δεν υπάρχουν σχόλια: