22/8/13

Κρεβατοχαμούρα 22 Αυγούστου

Ξύπνησα έφιδρος. Το σεντόνι είχε γίνει πισίνα και η γυναίκα μου χρυσόψαρο. Κι εγώ φιλοσοφούσα. Τι κακό κάναμε και περνάμε τόσο άσχημα τελευταία; Εγώ παραδέχομαι ότι πήρα το 1995 ένα διακοποδάνειο, αλλά νομίζω το ξεπλήρωσα, όπως και το δεύτερο αμάξι μου. Αυτό το είπα απ'
 έξω μου, ξύπνησε τη γυναίκα μου και μπήκε κι αυτή στο βάσανο: «Λένε ότι το κακό ήταν που η χώρα μας δεν είχε μονάδες παραγωγής και ξόδευε από δάνεια».

Συμφωνώ, αλλά δεν ήμουν εγώ υπεύθυνος γι’ αυτό. Φταίνε αυτοί που δεν περνάνε άσχημα τώρα. Άρα γι’ άλλο λόγο πληρώνω αμαρτίες. Μήπως φταίει που πήραμε πολλά χρυσά μετάλλια τους Ολυμπιακούς του 2004 στην Αθήνα, αλλά αυτό δεν συνεχίστηκε τέσσερα χρόνια μετά στο Πεκίνο; Εντάξει, οι Έλληνες αθλητές ήταν μέχρι το 2004 αναβολικά, αλλά και έπαιρναν κονόμαγε η χώρα μας μετά με τις διακρίσεις. Πλήρωναν οι χορηγοί των αθλητών μας. Κάτι άλλο πληρώνουμε. Οι μισθοί μας δεν ήταν και τόσο υψηλοί, ούτε ζούσαμε πλουσιοπάροχα με διακοπές στην Ίο, άντε μια φορά στο Μπαλί. Ποιοι φταίνε και πληρώνουμε τα πάθη τους που να τους περάσουν δυο τραίνα φαντάροι που είπε κι ο πλανητάρχης ο Μπουγάς; Η γυναίκα μου δεν απάντησε γιατί την ξαναπήρε ο ύπνος ή τον πήρε αυρτή, δεν έχει σημασία.

Τότε ήρθε ο Αήρ Πατήρ, καλούμενος και Αέρα Πατέρα και με ηρέμησε με προφητεία του που δεν έκανε ακόμα γιατί εξαιτίας της κρίσης δεν προβλέπεται να επισυνάψει σύντομα δεσμό, συγνώμη, συνεργασία με τηλεοπτικό κανάλι. «Κανένα κακό δεν κάναμε, τέκνο μου», είπε ο Αήρ Πατήρ. –Προσοχή, όχι Μπατήρ- «Δεν πληρώνουμε αμαρτίες, ούτε δικές μας, ούτε αλλωνών. Απλώς ο Θεός δοκιμάζει την πίστη μας στο καπιταλιστικό σύστημα. Δεν πρέπει λοιπόν να αμαρτήσουμε ψηφίζοντας του άθεους αριστερούς».

Δεν υπάρχουν σχόλια: