21/7/13

Ελλάς Ελλήνων Γερμανών

Γιατί  η Ελλάδα είναι η μόνη που δεν πήρε πολεμικές επανορθώσεις από τη Γερμανία που χρωστάει ακόμα και αναγκαστικό κατοχικό δάνειο; Γιατί επί 70 χρόνια δεν κάναμε κάτι ουσιαστικό ώστε να απαιτήσουμε τα χρωστούμενα; Ποια ως τώρα ελληνική κυβέρνηση δεν συμπεριλάμβανε στη σύνθεσή της δωσίλογους της κατοχής; Γιατί οι ερωτήσεις δίνουν και την απάντηση;

Όταν ακούω ακροδεξιό να λέει «Δεν είναι δημοκρατία αυτή», το μυαλό μου πηγαίνει να του απαντήσω, «Συμφωνώ, πρέπει να σε μαζέψουν». Ναι, είναι σα να μου λέει η βρωμιά πάνω μου ότι αυτό δεν είναι καθαριότητα. Σα να μου λέει η αρρώστια ότι αυτό δεν είναι υγεία. Σα να μου λέει η φτώχεια ότι αυτό δεν είναι πλούτος. (Μπορείτε να συμπληρώσετε και μόνοι σας)

Το πρόβατο δεν το σκάει από το μαντρί για να μη νευριάσει τον λύκο που βάλαν να το φυλάει.

Δεν πρέπει ν’ αφήσουμε το φασισμό να πεθάνει μόνος του. Πρέπει να τον βοηθήσουμε κι εμείς λίγο. 

Νέο μπλουζάκι: «Εγώ δεν είδα τη Μέρκελ γυμνή»

Καλύτερα να μην ψηφίζεις κάποιον που δεν αξίζει την αγάπη σου, παρά να ψηφίζεις κάποιον που αξίζει το μίσος σου.

Δεν υπάρχουν σχόλια: