12/7/13

Ψήφιζε και μη ερεύνα.

Το βρήκαμε στο φάτσε μπούκι: (Κατσαντώνης Αντώνης) Τελικά εγώ τι είμαι "νεοδημοκράτης" ή "νεοελλαδίτης "; Είμαι συνασπιστής ή συριζαίος; Είμαι αριστερός ή κομουνιστής; Ναζιστής είμαι ή φασίστας; Είμαι υπό απόλυση ή σε κινητικότητα;

Και συμπληρώνουμε: Ο Έλληνας δεν ξέρει αν είναι νεοδημοκράτης ή νεοελλαδίτης ή νεοέλληνας. Δεν ξέρει αν είναι συνασπιστής ή συριζαίος, δεν ξέρει αν είναι ναζιστής, φασίστας ή πατριώτης. Δεν ξέρει αν είναι φτωχός, νεόπτωχος ή εξαθλιωμένος. Αγνοεί αν είναι άνεργος, υποαπασχολούμενος ή ενοικιαζόμενος. Ο Έλληνας δεν ξέρει αν είναι υπό απόλυση, σε κινητικότητα ή σε διαθεσιμότητα. Ξέρει όμως καλά ότι είναι ο μαλάκας που πληρώνει.

Η Ελλάδα είναι μια παράξενη παρέα σ ένα τραπέζι όπου κάθονται, ο πλούσιος, ο ακόλουθός του, ο απατεώνας, ο μικρομέγαλος μεσαίος και ο φτωχός. Τρώει μόνο ο πλούσιος, ο απατεώνας και ο ακόλουθος παίρνουν κάθε αδειασμένο πιάτο του, το γλείφουν και το στοιβάζουν μπροστά στο φτωχό που στο τέλος πάντα πληρώνει το λογαριασμό.

Δεν υπάρχουν σχόλια: