12/6/13

Κλείστε την κυβέρνηση

Κλείσατε την ΕΡΤ έρχεται κι η δική σας ώρα.
Και ερωτώ: Όσο είναι κλειστή η ΕΡΤ θα συνεχίζει η ΔΕΗ να εισπράττει το γνωστό τέλος; Εμένα ο λογαριασμός μου ήρθε χθες και θα μου ξανάρθει μετά από δυο μήνες. Δηλαδή θα πληρώνουμε το τέλος της ΕΡΤ και μετά το τέλος της; Ή κινδυνεύουμε να μας φορμάρουν κάνα ειδικό τέλος αποπάνω για τα έξοδα του κλεισίματος της ΕΡΤ;
ET-1, NET, ET-3 / νέα Πολυτεχνεία
Ευτυχώς που διαφωνούν ΠΑΣΟΚ-ΝΔ με την πράξη νομοθετικού περιεχομένου που δεν είναι ανάγκη να υπερψηφίσουν και η ΕΡΤ κλείνει έτσι κι αλλιώς.

Το ΚΚΕ συμπαραστέκεται στους εργαζόμενους της ΕΡΤ που χάνουν τη δουλειά τους. Συγκέντρωση διαμαρτυρίας του ΠΑΜΕ στην Ομόνοια.

ΝΕΑ ΤΑΙΝΙΑ: «Αγάπη μου, συρρίκνωσα την ΕΡΤ μας».
ΠΙΟ ΝΕΑ ΤΑΙΝΙΑ: «Πολύ κρατική για να πεθάνει».

ΣΑΜΑΡΑΣ: «Σίμο, να σκοτώσουμε την ΕΡΤ για να μην υποφέρει όπως εγώ, τη ΔΕΠΑ μου μέσα!...»

Ο Σαμαράς αισιοδοξεί: "Μπορεί να διαφωνούν με το κλείσιμο της ΕΡΤ ΠΑΣΟΚ-ΔΗΜΑΡ, αλλά συμφωνεί η Χρυσή Αυγή".

Σημείωση: Οι χρυσαυγίτες υποστηρίζουν το κλείσιμο των καναλιών και των ραδιοφωνικών σταθμών της ΕΡΤ, επειδή, λένε, τους φίμωσαν. Δηλαδή τα άλλα κανάλια και ραδιόφωνα τι έκαναν και συνεχίζουν και κάνουν; Τους διαφήμιζαν;
ΜΑΡΤΥΡΙΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΚΛΕΙΣΙΜΟ ΤΗΣ ΕΡΤ
Κύριος: «Ευτυχώς σώθηκε το κανάλι της Βουλής γιατί έχει παντελώς άχρηστο πρόγραμμα, είναι πολυδάπανο, έχει μηδενικά έσοδα και απασχολεί ένα τσούρμο ανθρώπους που δεν κάνουν τίποτα.»

Κυρία: «Αυτό που με στενοχωρεί περισσότερο με το κλείσιμο της ΕΡΤ είναι που δεν ξέρω τι να κάνω το τηλεκοντρόλ μου. Όπως όλοι σχεδόν στη θέση ένα είχα την ΕΤ-1, στη θέση δύο είχα τη ΝΕΤ από την ΕΤ-2 και αρκετοί είχαν στη θέση τρία την ΕΤ-3. Εντάξει, θα βάλουμε άλλα κρατικά κανάλια στις θέσεις 1,2,3, κάναν ΑΝΤ-1 στην ένα, κάνα Μέγκα στη δύο, κάνα Σκάι στην τρία. Πώς θα γεμίσουμε όμως τις κενές θέσεις που αφήνουν αυτά τα κανάλια; Έχουμε 9 κανάλια άξια για ζάπινγκ;»

Δεν υπάρχουν σχόλια: