26/4/13

Στην κυβέρνηση τα κάνανε ΔΗΜΑΡιό

Οι Ιταλοί έχουν πια πρωθυπουργό πατριώτη. Άντε και στα δικά μας.

Δεν έχω δουλειά, δεν έχω λεφτά, η τράπεζα μου παίρνει το σπίτι. Όταν σκέφτομαι ότι δεν έχω και μέλλον,, τότε μόνο το δελτίο ειδήσεων της ΝΕΤ μπορεί να με σώσει. Θα το παρακολουθήσω και θα καταλάβω ότι όλα είναι καλά και αύριο θα ζούνε αυτοί καλά κι εμείς καλύτερα.

Οι θυσίες του ελληνικού λαού πιάνουν τόπο τον οποίο όμως η κυβέρνηση φορολογεί αλύπητα ως ακίνητο.

Όλα φυσιολογικά από Μαξίμου και κάτω: συνεχίζεται η αντιπολίτευση στον ΣΥΡΙΖΑ, παραλίγο να περάσει μείωση κάποιων συντάξεων 35%, ο Μανιτάκης του υπουργείου Εσωτερικών προσπάθησε να λύσει πρόβλημα του υπουργείου Δικαιοσύνης του Ρουπακιώτη, αυτό της αργής εκδίκασης υποθέσεων απολυμένων του Δημοσίου. Συμπέρασμα: οι τρεις αρχηγοί τα βρίσκουν γιατί ανήκουν σε διαφορετικά κόμματα, Μανιτάκης και Ρουπακιώτης ερίζουν επειδή τους τοποθέτησε το ίδιο κόμμα, αυτό του Κουβέλη. Τελικά τα βρήκαν επειδή δε μπορούσαν ν’ αποφασίσουν ποιος θα τα βροντήξει και θα φύγει πρώτος από την κυβέρνηση.

Όλα φυσιολογικά και με την οικογενειακή παρέα του Τσοχατζόπουλου: ο ίδιος δεν δικάζεται για τα λεφτά που έφαγε, αλλά επειδή πήγε να τα ξεπλύνει. Οι υπόλοιποι δικάζονται για τα λεφτά που έφαγε ο Τσοχατζόπουλος.

Στον ιδιωτικό τομέα οι απολύσεις τον τελευταίο μήνα είναι λιγότερες από τις προσλήψεις, αλλά η ανεργία μεγάλωσε. Αν οι προσλήψεις ήταν λιγότερες από τις απολύσεις τι ακριβώς θα γινόταν;

Αν το πολυνομοσχέδιο έχει μόν ένα άρθρο, τότε ένα ολιγονομοσχέδιο πόσα άρθρα θα έχει;

Τι με νοιάζει αν το χαράτσι της ΔΕΗ είναι μειωμένο 15% αφού οι αποδοχές μου μειώθηκαν 115%;

Δεν υπάρχουν σχόλια: