19/3/13

Αναστασιάδης, η χαρά του κουρέα

ΚΟΥΡΕΙΟ
Αν έχω πάνω από 100.000 τρίχες κούρεψέ με 9,9%. Αν έχω λιγότερες κούρεψέ με μόνο 6,7%.
ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΕΝΩΣΗ
-Αν δεν σας ρίξουμε στο γκρεμό πώς θα σας σώσουμε μετά;
-Με το ζόρι.
ΡΕΠΟΡΤΑΖ
-Ευτυχώς που δεν επτωχεύσαμε.
-Ευτυχώς που δεν πάθαμε τίποτα. Καλά είμαστε, καλά. Μη μας σκοτώσετε. Δεν υποφέρουμε.
ΕΘΝΙΚΑ
Καταθέτισσες, καταθέτες Κύπρου και περιχώρων, αισιοδοξείτε. Όταν κάτι τελειώνει κάτι άλλο τελειώνει επίσης.
ΠΟΥ ΝΑ ΚΑΤΑΘΕΣΩ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΜΕΙΝΑΝ;
«Βλέπετε τι κάναμε στην Κύπρο και φαντάζεστε τι έχουμε αύριο να κάνουμε και σε άλλες χώρες. Γι’ αυτό τοποθετήστε τα χρήματά σας στον μοναδικό ασφαλή τόπο: εδώ στη Γερμανία μας. Τους κλείσαμε και σας περιμένουμε.»
ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ
-Κατηγορείστε για ξαφνικό πλουτισμό.
-Είμαι αθώος, κύριε πρόεδρα. Εγώ ένα μαγαζάκι είχα και πούλαγα λουκέτα. Πού να φανταστώ ότι η κρίση θα με ωφελούσε!..
ΕΚΤΑΚΤΟ
Νέα κοιτάσματα χρυσού στους Γράμμους και τα Βίτσια.
ΚΡΥΑΔΕΣ
Ο Στουρνάρας βγήκε από το γραφείο του εκνευρισμένος. «Πού στο Διάολο πήγαν τα λεφτά τους οι πούστηδοι και δε μπορώ να τα κουρέψω;» Στα νησιά GAYμαν;»
(Α στο καλό! Γελάσαμε και σήμερα)

Δεν υπάρχουν σχόλια: