1/3/13

Οι καλύτερες μέρες δεν μας πήδηξαν ακόμα

-Έκανα τη βλακεία και σήκωσα το τηλέφωνο: «Καλημέρα σας, δε ζητάω ελεημοσύνη, μια φτωχή τράπεζα είμαι, έχω όλα τα χαρτιά ότι χάνω καταθέσεις, παρακαλώ δώστε ότι έχετε και δεν έχετε πάνω σας για τη δόση σας, δανειστείτε και από φίλους και συγγενείς σας, γιατί αλλιώς θα σας πάρει ο διάολος και θα σας σηκώσει.»
ΔΙΑΚΟΠΤΟΥΜΕ ΓΙΑ ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΙΣ 
Εθνικό Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών ΕΠΕ 
-Ο Βενιζέλος το είπε καθαρά: «Αν δεχόταν η ΔΗΜΑΡ θα φτιάχναμε μια κεντροαριστερά παράταξη, αλλά η ΔΗΜΑΡ δεν είναι πια αριστερά, είναι κέντρο κι εμείς, το ΠΑΣΟΚ, δεν είμαστε πια κέντρο, είμαστε δεξιά». Μπέρδε-γουέι που είπε ο Ζαμπέτας.
ΔΙΑΚΟΠΤΟΥΜΕ ΓΙΑ ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΙΣ
Λαϊκή συμμετοχή στο ΠΑΣΟΚ: «Πάρ’ τε το συνέδριο και φύγετε από δω». 
-Δηλαδή άμα φύγουμε από την ευρωζώνη η τράπεζα όπου χρωστάω τα κέρατά μου δεν θα λέγεται πια Γιούρομπανκ και θα λέγεται Δράχμομπανκ; Καλύτερα να επιστρέψουμε στη δραχμή γιατί τότε τα λεφτά θα φαίνονται περισσότερα. Δε θέλω να έχω μισθό 600 ευρώ, προτιμάω το 18 χιλιάδες. Χιλιάδες να είναι κι ας είναι και δραχμές,. Θέλω να επιστρέψουμε στη δραχμή γιατί εκτός από τα λεφτά μου έχει λείψει και η έκφραση «Δεν έχω μία». Αφού δεν έχω μία, τι να λέω τώρα! Δεν έχω ένα; Δεν πάει.
ΔΙΑΚΟΠΤΟΥΜΕ ΓΙΑ ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΙΣ
Να αρθεί η μνημονιμότητα στο Δημόσιο, αλλά και στον ιδιωτικό τομέα. 

-Οι Καταριανοί θέλουν ν’ αγοράσουν την Οξεία των Εχινάδων, νησί κοντά στον Αστακό που ανήκει στο Δήμο Ιθάκης, και σχετικά κοντά στον Σκορπιό τ9ου Ωνάση. Εκτός από το τίμημα τι ακριβώς έχει να κερδίσει η Ελλάδα από αυτή την πώληση; Θέσεις εργασίας μήπως; Ή όσοι έρχονται στο νησί θα πηγαίνουν να ψωνίζουν από τα σούπερ-μάρκετ του Αστακού ή της Ιθάκης;
ΔΙΑΚΟΠΤΟΥΜΕ ΓΙΑ ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΙΣ
GAP, θυμήσου, παραιτήσου. 

-Τα τιτιβίζουμε κι εμείς γιατί ζηλεύουμε τους άλλους. Αλλά από ακόλουθους πάμε χάλια. Στείλτε μας κάποιον που δεν συμπαθείτε. https://twitter.com/tsak007
ΔΙΑΚΟΠΤΟΥΜΕ ΤΙΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΙΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια: