13/2/13

Τιμώ την κοινωνία μου μέσα

Επιτέλους ξεπεράστηκε το πρόβλημα με τους αγρότες. Δεν λύθηκε επειδή η λύση είναι πιο ακριβή από το πρόβλημα. Ο αρμόδιος υπουργός έδωσε στους αγρότες επιδότηση να τρώνε το πράσινο σκουλήκι. Ο Βενιζέλος δεν διαμαρτυρήθηκε. Λένε, κινδυνεύουμε να φάμε αλογίσιο κρέας. Σ’ εμάς το λένε που βρισκόμαστε σε περίοδο κατοχής και ήδη ξεκινήσαμε να τρώμε ό,τι κολυμπάει, πετάει, περπατάει ή σέρνεται. Άραγε γιατί στο εμπορικό κέντρο της Αθήνας αν τύχει και δεις αδέσποτο σκυλί δεν υπάρχει περίπτωση να το ξαναδείς; Πάντως η οικονομική πολιτική στην Ελλάδα πηγαίνει καλά. Έχουμε και την πίτα μη ολόκληρη και τον σκύλο μη χορτάτο. Σε λίγο δε θα βρίσκουμε σκύλους, άρα δεν τίθεται θέμα. Δεν απογοητεύομαι όμως, παραμένω απελπιστικά αισιόδοξος: Πρωτογενές πλεόνασμα θα έχω αν αυξήσω τα έσοδά μου και περιορίσω τα ψώνια και τις εξόδους μου. Αν ρίξω τα έσοδά μου στον πάτο και συνεχίζω να ψωνίζω και να βγαίνω έξω τσαμπατζής, τότε μου περισσεύουν χρήματα, αλλά δεν είναι πρωτογενές πλεόνασμα, είναι ποσόν από κλοπιμαία. Δεν έχει σημασία όμως, γιατί η Ελλάδα θα συνεχίσει να ζει με δανεικά. Είμαστε μάγκες σ’ αυτά, μάλλον όμως μας πήραν στο ψιλό και χοντραίνει το πράμα. Μας δίνουν χρήματα σε ευρώ και μας τα ζητάνε πολλαπλασιασμένα επί 340,75, σαν να πληρώναμε δηλαδή σε δραχμές. Κατάλαβα το υπονοούμενο. Πάντως για τον Πρετεντέρη οι νεαροί τρομοκράτες πήραν το καλάσνικοφ στο χέρι επειδή το είδαν στην τηλεόραση. Θα βγω κι εγώ στην τηλεόραση και θα πω με ύφος 40 καρδιναλίων, «Εγώ θα ψηφίσω την Πάπισσα Ιωάννα».

Δεν υπάρχουν σχόλια: