18/1/13

Η εργ/αστική τάξη πάει στον Παράδεισο


Προτιμάω να πάω στην Kόλαση.
Εφημερίδα Συντακτών: «Στη θερμή ζώνη της χρεοκοπίας βρίσκεται ακόμη η Ελλάδα σύμφωνα με τον υπουργό των Οικονομικών, ο οποίος βλέπει την ανεργία ως το μεγάλο αγκάθι της οικονομίας».

Επιτέλους είδε την ανεργία. Σκέφτεται να την απαγορεύσει με τροπολογία στο νομοσχέδιο που θ’ απαγορεύει και τη φοροδιαφυγή.
Πού να το φανταζόταν ο ΚΥΡ ότι μετά από τόσα χρόνια θα έβγαινε αληθινός!... Πράγματι, στο υπουργείο ή κονομικών ψάχνονται: «Για να έχει το θάρρος μία γυναίκα και να μη ντρέπεται να δείξει τα βυζιά της σημαίνει ότι κάποιος έβαλε χέρι και σιλικόνη. Άρα τα γυμνά στήθη αποτελούν τεκμήριο πολυτελούς διαβίωσης.»

Σε Κόλαση ζητούν να μετονομαστεί η περιοχή τους κάτοικοι του Παραδείσου Αμαρουσίου μήπως έτσι πέσει η αντικειμενική αξία των ακινήτων τους.

-Αφού δεν έχεις σπίτι γιατί πληρώνεις χαράτσι;
-Έχω τον παππού μου τρία χρόνια στον καναπέ. 
-Γιατί ο Στουρνάρας δε λέει τίποτα για φορολογικές ελαφρύνσεις;
-Για το καλό μας.

ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΑΓΟΡΑΣ
-Γεια σας είμαι άνεργος.
-Μπράβο.
-Ευχαριστώ και στα δικά σας. Επειδή είμαι υποχρεωμένος κι εγώ να κόβω αποδείξεις θα ήθελα να μου δώσετε κι εσείς μία. Να γράφει ότι δεν ψώνισα καδρόνι αξίας 2 € για να τους σπάσω το κεφάλι.
-Ευχαρίστως. Μετά πήγαινε εκ μέρους μου στο απέναντι εστιατόριο να σου κόψουν μια απόδειξη ότι δεν έφαγες φασολάδα αξίας 7 € για να τους κλάσεις τ’ αρχίδια.

Δεν υπάρχουν σχόλια: