5/1/13

Μαμά, κρυώνω

         Νομίζω άκουσα τον Στουρνάρα ν’ απαντά σε κάποιους ιθαγενείς, «Τι ακριβώς θέλετε; Λεφτά ή απάντηση;» Μάλλον μια απάντηση για λεφτά επιζητούσαν οι άνθρωποι , αλλά το σύστημα δεν τα βάζει αυτά στον ίδιο λογαριασμό. Έστριψα και από ένα παράθυρο κουζίνας σπιτονοικοκυράς άκουσα τη Μενεγάκη να αναρωτιέται, «Τι σόι πλεόνασμα 2,3 δισ. ευρώ είναι όταν ταυτόχρονα το Δημόσιο έχει κηρύξει στάση πληρωμών και οφείλει 7,5 δισ. ευρώ στην αγορά;» Τότε θυμήθηκα τον Κ. Καραμανλή τον πρεσβύτερο ελαφρώς παραλλαγμένο: «Η Ελλάδα έγινε απέραντο φοροκομείο». Δεν έδωσα σημασία, απλώς μουρμούρισα το νέο σουξέ της εποχής: «Τι χαρά στο κυβερνείο / γίναμε ξανά πορνείο / Με Κουβέλη Σαμαρά και Βενιζέλο / η Ελλάδα δεν καλείται πια μπουρδέλο». Μια που τ' αναφέραμε, προχθές σε τοίχο του σχολείου των εφηβικών μου χρόνων διάβασα σύνθημα: «Μαμά, κρυώνω». Ευτυχώς που στο σχολείο ήμουν καλός στα ελληνικά και κατάλαβα πώς από τη διακυβέρνηση περάσαμε στην τριακυβέρνηση.
          Στο λεωφορείο και στο στριμωξίδι άρχισα να κοιτάζω δήθεν αδιάφορος έξω όπως κάνω όταν κλάνω. Ήταν η στιγμή κατά τη μικρή διάρκεια της οποίας μου τράβηξε την προσοχή κακόφημο κλαμπ μιας γειτονιάς απ’ όπου μου ήρθε κατακούτελα μια ταμπέλα: «Προσεχώς Ελληνίδες». Μάλλον το φαντάστηκα αυτό, γιατί από σεξ δεν πηγαίνω καλά, αφού κατά βάθος κρανίου ελπίζω να συμπεριληφθώ κάποτε κι εγώ στη λίστα Βάνας Μπάρμπα. Σωθήκαμε! Και γιατί να σωθούμε; Σωτηρία χώρας σημαίνει: «Οι πλούσιοι να γίνουν πλουσιότεροι και οι φτωχοί φτωχότεροι».
           Πού πηγαίνω όμως; Α, ναι, στο ειδικό δικαστήριο επειδή βρήκα ποιος αλλοίωσε τη λίστα: αυτός που αλλοίωσε τη χώρα. Αν στην είσοδο με ρωτήσουν οι κάμερες με ποιον είμαι θ’ απαντήσω γι’ άλλη μια φορά ορθά-κοφτά: «Είμαι με το ζόρι».

Δεν υπάρχουν σχόλια: