20/1/13

Χάσαμε τον Σεΐχη στοπ


Ο ανώνυμος Σεΐχης δε μπόρεσε να κρατήσει στις πλάτες του ολόκληρη την Ελλάδα, ούτε καν την ΠΑΕ Παναθηναϊκός. Εμείς ως γνήσιοι Έλληνες όταν ζοριζόμαστε το ρίχνουμε στο τραγούδι.

Ο Σεΐχης - 1982     
Ερμηνεία Δημήτρης Κοντογιάννης

Μυστήριο κι αυτό / εγώ πάει θα τρελαθώ,
θα βγω στο δρόμο να το πω.
Όσο σ’ αγαπάω, / άλλο τόσο πάω /
μ’ άλλες και το βρίσκω φυσικό.
Όσο σ’ εκτιμάω, τόσο δεν τολμάω / να σου κρύψω πως μ’ αυτές θα ζω.

Εγώ σεΐχης δε θέλω να γίνω / μη με κοροϊδεύεις σαν πονώ
σ’ έχω απ’ όλες τη μόνη γυναίκα, / Μέκκα για να προσκυνώ.

Μπορεί να φταίει κι ο Θεός... Ψέματα;

Μυστήριο κι αυτό / σαν να πέφτω στο γκρεμό / αφού εσένα αγαπώ.
Όσες έχω ζήσει κι έχω αγαπήσει / θέλω να τις έχω πάντα εδώ.
Χύνω κι άλλο δάκρυ μα δε βγάζω άκρη / θέλω να τις έχω στο πλευρό.

Εγώ σεΐχης δε θέλω να γίνω / μη με κοροϊδεύεις σαν πονώ
σ’ έχω απ’ όλες τη μόνη γυναίκα / Μέκκα για να προσκυνώ.

Μπορεί να φταίει κι ο Θεός...

Γιώργος Μεράντζας - Το έπος του Σεΐχη Μπεντρεντίν II






Δεν υπάρχουν σχόλια: