9/1/13

Α-παπα Κωνσταντίνου και Ελένης

Γιώργος (α)Παπακωνσταντίνου: Η λίστα Λαγκάρντ ήταν πολύ απόρρητο έγγραφο κι έπρεπε να κρυφτεί τόσο καλά ώστε να μη μπορεί μετά να το βρει κανείς. Αυτό ακριβώς έκανα εγώ και με κατηγορούν κι από πάνω. 
Ελένη (α)Παπακωνσταντίνου: Εγώ έβγαλα το όνομά μου από τη λίστα Λαγκάρντ για να βγει επιτέλους η φάτσα μου στα κανάλια και τις εφημερίδες και να συγκριθεί με τη σκατόφατσα της σκύλας της αδερφής μου που ισχυρίζεται ότι είναι πιο όμορφη από μένα. Για να είναι αντικειμενικός ο λαός στην κρίση του έβγαλα και το δικό της όνομα από τη λίστα. Έβγαλα και το όνομα του άντρα της για να της συμπαρασταθεί μετά, γιατί ο ελληνικός λαός αφού επιτέλους θα έβλεπε και τα δύο πρόσωπα θα έβγαζε εμένα μακράν πιο όμορφη.

Γιώργος (α)Παπακωνσταντίνου: «Είμαι τόσο ηλίθιος ώστε να σβήσω από τη λίστα που δεν διάβασα τα ονόματα συγγενών μου;»

Κοινή Λογική: «Όχι. Δεν είσαι τόσο ηλίθιος. Είσαι πιο ηλίθιος, αφού χρησιμοποιείς τέτοια επιχειρήματα και πιστεύεις ότι θα υπάρξει κάποιος που θα τα πιστέψει».

Όσοι παλιοί γνωστοί, συνεργάτες και φίλοι βλέπουν άξαφνα τη φάτσα της Ελένης ή του Γιώργου σταυρώνουν τα χέρια, κάνουν τρεις στροφές γύρω από τον άξονά τους και φωνάζουν «Α-πα-πα-κωνσταντίνου».

Δεν υπάρχουν σχόλια: