16/1/13

Όσοι το διαβάσετε θα μου χρωστάτε 20 €

Η ΝΔ κάνει υπαξιωματική αντιπολίτευση στον ΣΥΡΙΖΑ και με μπέρδεψε. Όχι που όντας κυβερνητικό κόμμα κάνει αντιπολίτευση. Αυτό είναι φυσικό επακόλουθο της ανάγκης της αυριανής επίκλησης του «Εγώ το είχα καταλάβει», κάτι που πρέπει να γίνει πριν τις εκλογές που θα τη φέρουν δεύτερη ή πρώτη δεν έχει σημασία. Πάλι μπερδεύτηκα. Η ΝΔ πάντως με μπέρδεψε στο τι ισχυρίζεται ότι είναι ο ΣΥΡΙΖΑ. Είναι κόμμα αριστεριστών, αναρχικών, κουκουλοφόρων ή γκαζάκηδων; Από την άλλη μαθαίνω ότι ο ΣΥΡΙΖΑ υποβάλλει τα σέβη του στον Σόιμπλε και τον Ομπάμα. Βοηθήστε με παρακαλώ. Τις επόμενες εκλογές θα τις κερδίσει ο ΣΥΡΙΖΑ και θα σχηματίσει κυβέρνηση, άρα θα είμαι εναντίον του, ανεξαρτήτως αν τον ψήφισα ή όχι. Τι θα κάνει όμως; Την Ελλάδα Εξάρχεια ή αριστερό προτεκτοράτο των ΗΠΑ και της Γερμανίας; Θέλω να ξέρω τι αρρώστια έχω. Γιατρέ μου, πού πήγες; Μην κρεμαστείς πάλι από το πολύφωτο πήρες κιλά και θα το ρίξεις στο κεφάλι σου.

Δεν υπάρχουν σχόλια: