31/12/12

Τι Τιτανικός τι τυραννικός

-Τι τι;
-Ε τι τι.
Πώς λέγεται ο κηπουρός που ήταν υπουργός; Κηπουργός. (Όχι ο συνθέτης)


Το πρώτο ψέμα της ημέρας για το 2012: «ΚΑΛΗΜΕΡΑ».

Το πιο πρώτο βουβό ψέμα της ημέρας είναι το «Ξύπνησα». Κούνια που σε κούναγε, καημένε!....

Το δεύτερο ψέμα της ημέρας: (Απάντηση στο «Τι κάνεις») ΚΑΛΑ, ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ». (Και το «Ας τα λέμε καλά» ως ψέμα εκλαμβάνεται)

Τι κοινό έχουν τα κάλαντα με τους φόρους; Μόνο οι φτωχοί πληρώνουν. Τους πλούσιους πού να τους βρεις για να σου δώσουν;

Είδα στον ύπνο μου να μου χτυπάν την πόρτα. Ήταν ο Βενιζέλος με τον Παπακωνσταντνίνου. «Να τα πούμε», με ρώτησαν. «Μας τα ’παν άλλοι», απάντησα και τότε ήρθε ο Άκης Τσοχατζόπουλος. Έτσι, ξύπνησα σκασμένος στα γέλια.

Ποιος χάρισε στον Γιωργάκη Παπακωνσταντίνου το βιβλίο «Τρόικα και τιμωρία»; Και γιατί του το χάρισε; Πού θα το διαβάζει;

Άλλοι την πατάνε από αδελφές, ο Παπακωνσταντίνου την πάτησε από ξαδερφές.

Η αλαζονεία και η χαζομάρα είναι πρώτες ξαδέρφες του κατόχου αυτών. 

Δεν τον βλέπω καλά τον Γιωργάκη Παπακωνσταντίνου. Μόνος μέχρι στιγμής υποστηρικτής του είναι η Σοφία Παπανδρέου, η δύσμοιρη αδελφούλα του αλλουνού δύσμοιρου και Γιωργάκη και Παπανδρέου.

Πόσο θ’ αντέξει ο Βενιζέλος έξω από τον Κορυδαλλό; Όσο και ο Γιάννος Παπαντωνίου;

Τη στιγμή που σβήστηκε από τη λίστα λογαριασμός της μίας εξαδέρφης του Γ. Παπακωνσταντίνου και του συζύγου της που παραμένει σχεδόν αποκλειστικός προμηθευτής οπλικών συστημάτων για το πολεμικό ναυτικό, εκείνη τη στιγμή ποιος ήταν υπουργός Εθνικής Άμυνας; Ο Βενιζέλος; Και τι σχέση έχει αυτό, ρε παιδί μου; Μου λέτε ότι κάποιος φόβος και η γνωστή αλλαζονεία του «Ξέρεις ποιος είμαι εγώ;» έκανε τα δύο πρώην φιλαράκια να προβούν στη χοντράδα;
ΠΑΣΟΚ: Φύγε εσύ, φύγε εσύ.
ΚΟΡΥΔΑΛΛΟΣ: Έλα εσύ, έλα εσύ.

Δεν υπάρχουν σχόλια: