22/12/12

Έξω ντέρτια και δραχμή

Στο άδειο μου πακέτο -Τι να σου πω-       

Δίσκος: Τι γλυκές που ’ναι οι γυναίκες 1986. Φίλιππος Νικολάου.

Στο άδειο μου ψυγείο απόψε μπήκες
δεν ξέρω τι ζητάς και αν το βρήκες
αχ να ’σουνα σαλάμι τελευταίο
μπουκιά-μπουκιά μαζί σου να το κλαίω

Μα τι να πιω / που ’μαι στεγνός από προχθές κι από συνήθεια
και σ' αγαπώ / γιατί ’σαι αφάγωτη σαν τ’ άφαντα ρεβύθι-α

Τι να σου πω / άδειο ψυγείο το στομάχι παγωμένο
το σ΄ αγαπώ / κάτω απ’ το ψίχουλο κρυμμένο θα ρευτεί.

Και δεν μπορώ / να μη σε φάω ούτε να σ’ έχω δαγωμένο
λόρδα μπορείς ν΄ ακολουθήσεις / τη δική μου συνταγή

Δεν ξέρω λόγια όμορφα να ψήνω
κι αν τα ’φαγες σε μένα μην τα ψάξεις
τι κι αν μασάω, μόνο σάλιο καταπίνω
αχ, μέτρα τα παΐδια μου ν’ αράξεις

Μα τι να πω, / μες στην κουζίνα μου που ζω φυλακισμένος
το σ΄ αγαπώ / μοιάζει μ’ αέρα που τον τρώει πεινασμένος

Τι να σου πω...

Δεν υπάρχουν σχόλια: