28/12/12

Νόμος περί να φτύνεις υπουργούς

Η Βουλή Μαΐου της μιας μέρας εκτός από τους διορισμούς του επίσης μονοήμερου προέδρου της κ. Πολύδωρα παρέγραψε το πιθανό αδίκημα Παπακωνσταντίνου ως υπουργού.

Ευτυχές το 2014. Για το 2013 καλύτερα να μη μιλάμε.

Διαψεύδει ότι συμπεριλαμβάνεται το όνομά του στη λίστα ο Φραντς Λιστ.

Γιωργάκης Παπακωνσταντίνου: «Le list c'est moi».

Γιωργάκης Παπακωνσταντίνου: «Όχι για μένα. Για τις φουκαριάρες τις ξαδερφούλες μου».

Γιωργάκης Παπακωνσταντίνου: «Τυχαία βγάλαμε από την αρχική λίστα κάποια ονόματα, γιατί μας φάνηκαν πολλά, και ήταν οι ξαδέρφες μου. Αλλά τα χρήματα αυτά είναι από την προίκα τους δεν είναι δικά μου. Θα πεις είναι παντρεμένες, τι να την κάνουν την προίκα; Κι άμα χώριζαν;και μη μου κολλάτε γιατί θα το πω στο φίλο μου τον Τόμσεν που με επισκέπτετραι και με συμβουλεύεται και θα σας χώσει κάνα καινούργιο χαράτσι.»

Αλήθεια ο Τόμσεν θα συνεχίσει να επισκέπτεται τον Παπακωνσταντίνου και στη φυλακή;

Εκτός ΠΑΣΟΚ και εκτός εαυτού ο Γιωργάκης Παπακωνσταντίνου. Ο Βενιζέλος που τον κάλυπτε δεν έχει σκοπό να διαγράψει τον εαυτό του, ούτε γουστάρει να κάνει παρέα με τον Παπακωνσταντίνου στη φυλακή. Ο λαός όμως σύμφωνα με τις τελευταίες δημοσκοπήσεις πιστεύει ή θέλει να γίνουν και τα δύο.

Μας ήρθε το κυκλοφοριακό τέλος του κόσμου

Ρεπορτάζ: «Χέσε μέσα Αριστοτέλη / Δεν πληρώσαμε τα τέλη».

Ο Άι Βασίλης κατέθεσε τα δώρα στην Ελβετία.

Ο Σαμαράς ταξιδεύει στο εξωτερικό ή για να μη βρει επενδυτές ή για να μη βρίσκεται στην Ελλάδα.

ΚΑΙ Η ΜΕΝΕΓΑΚΗ ΕΡΩΤά
Η κότα έκανε τ’ αβγό ή το αβγό έκανε την πάπια και δε μας είπε τίποτα;

Δεν υπάρχουν σχόλια: