23/12/12

Ποιος φοβάται τη φοβία;

Το διαδίκτυο δεν έχει τόση δύναμη, γιατί είναι μέσον, όσο κι αν ώρες-ώρες φτάνει στα άκρα.

Για το παπαδαριό αιωνίως κάποιοι σκαρφίζονται σχέδια προκειμένου να χαθεί η όποια πίστη και ηθική τους.
Για τον επίτροπο της ενορίας μου τελευταία κινδυνεύει από τη Βουλή ο γάμος.

Για την τροϊκομματική κυβέρνηση κινδυνεύει από κάπου το έθνος και μας στέλνει τη λυπητερή.

Για το ΚΚΕ κινδυνεύει από σκοτεινά ιερατεία το διεθνές κομμουνιστικό κίνημα.

Για τη θεία μου τη Λουκία κινδυνεύει από τ' Αγγλικά και την τηλεόραση η Ελληνική Γλώσσα.

Για τους δασκάλους μου από το κινητό κινδύνευε η επικοινωνία των ανθρώπων.

Για τους κυβερνώντες κινδυνεύει από τα μπλογκ η Δημοκρατία.

Παλιά, από τα κόμικς κινδύνευε η πρόοδός μου στο σχολείο και από την κόκα-κόλα η υγεία μου.

Κάποτε με την είσοδο του 2000 κινδύνευαν οι ηλεκτρονικοί υπολογιστές και για άλλους το Σύμπαν.

Στον ύπνο μου οι εφιάλτες μου κράζουν ότι κινδυνεύει το Θέατρο, ο Κινηματογράφος, η Παιδεία, τα μαλλιά μου, τ' αφτιά μου και το κύρος της Κασσάνδρας επειδή οι δυσοίωνες προφητείες των επιγόνων της δεν επαληθεύονται.

Βαριέμαι εδώ και χρόνια να γελάω με τέτοιου είδους κραυγές απόγνωσης. Κάποτε φοβήθηκα ότι κινδυνεύω απ' όλους τους παραπάνω ανήσυχους. Πάλι έβαλα τα γέλια, το ξεπέρασα και μετά άκουσα ότι ίσως με συμπεριλάβουν κι εμένα στους αόρατους των πάντων. Τότε θύμισα στη μητέρα μου ότι ο εχθρός είναι αόρατος γιατί κρύβεται μέσα στις φοβίες και οι φοβίες κρύβουν τους αληθινούς φόβους.

Δεν υπάρχουν σχόλια: