22/12/12

ΟΔΗΓΟΣ ΕΜΜΕΣΗΣ ΚΡΙΤΙΚΗΣ

  • Ο φόρος κι ο έως-φόρος τον πρώτο χρόνο χαίρονται.
  • Επιταγή απ’ τον τόπο σου κι ας είναι σφραγισμένη.
  • Ούτε φόρος στον κόρφο σου.
  • ΦΠΑ που γαβγίζει μην τον φοβάσαι.
  • Έχω πολλά ράμματα για τη λίστα σου.
  • Αν ήταν η Βουλή ψωλή θα την παίζανε πολλοί.
  • Καινούργιο Κοσκωτάκι μου και πού να σε κρεμάσω;
  • Όποιος βαριέται να ζυμώσει πέντε μήνες κυβερνάει.
  • Ο καλός πρωθυπουργός είναι δούλος κι υπουργός.
  • Δεν κυβερνάς που δεν κυβερνάς, δεν πας για ψάρεμα;
  • Εγώ λέω του σκύλου μου κι ο σκύλος στον Στουρνάρα τ'.
  • Ένας Τσίπρας δε φέρνει την άνοιξη.
  • Όλα του φόρου δύσκολα κι η ΔΟΥ μας κλεισμένη. 
  • Αλλού με τρίβεις, σκάνδαλο κι αλλού έχω τον πόνο. 
  • Βαράς στο γάμο του Γεωργιάδη.
  • Όλοι αντάμα κι η Παπαρήγα χώρια.

Δεν υπάρχουν σχόλια: