14/12/12

Λιγότερο χρεωμένος πεθαίνεις

Έξω πάμε καλά. Κάνουμε ζημιά και σε άλλους.
"Παρακαλώ, βοηθήστε με. Καθηγητή μου στο Χάρβαρντ είχα τον Γιώργο Παπανδρέου. Δεν έχω μέλλον".
ΚΑΙ Η ΜΕΝΕΓΑΚΗ ΕΡΩΤά
Κύριε Στουρνάρα, αν το επόμενο φορολογικό νομοσχέδιο είναι αυτό που θα χτυπήσει τη φοροδιαφυγή, τότε το τωρινό που κατέθεσες ποιους χτυπάει;
Την ΕμΑρΜπί ή τη Γκαίτη Γαρμπή;
ΚΑΙ Η ΜΕΝΕΓΑΚΗ ΞΑΝΑΡΩΤά 
  • Δηλαδή οι βουλευτές που φεύγουν από τους Ανεξάρτητους Έλληνες δεν είναι Ανεξάρτητοι; Θα είναι ανεξάρτητοι; 
  • Ανεξάρτητοι Έλληνες ή ανεξάρτητοι βουλευτές; 
  • Οι ΑΝΕΛ διασπάστηκαν. Άλλοι οι ΑΝ (ρίξει) και άλλοι οι ΕΛ. (Βενιζέλος) 
Η ΓΕΝΟΠ-ΔΕΗ ζητά δωρεάν ρεύμα για δύο εκατομμύρια φτωχά νοικοκυριά. Καλά κάνουν οι άνθρωποι, αν και θα προτιμούσαμε άλλο: οι φτωχοί να πληρώνουν το ρεύμα αλλά να μην πληρώνουν τα χαράτσια που είναι ακριβότερα.
ΜΗΤΣΟΣ
Παιδιά, έχω κάνει ρεπορτάζ για την ιστορία της Βουλής, πολλές μέρες γύρναγα εκεί μέσα, γνώρισα υπαλλήλους της Βουλής, ένας μου ομολόγησε ποιος βουλευτής τον διόρισε, αλλά επιμένω, τα παραπάνω λεφτά που παίρνουν δεν τα κλέβουν από εμένα. Αν μειωθούν κατά 25% οι αποδοχές τους αυτά τα χρήματα δεν θα φτάσουν σ’ εμάς, αντιθέτως αν και αυτοί νικηθούν τότε το θράσος των ανίκανων κυβερνώντων μας θα μεγαλώσει. Οι υπάλληλοι της Βουλής με τον τσαμπουκά τους ίσως «ξυπνήσουν» κάποιους εργαζόμενους που μπορούσαν να εξασφαλίσουν τα δικαιώματά τους, αλλά δεν πάλεψαν όσο έπρεπε. Όσο κι αν φανεί στην αρχή παράξενο, προτείνω σύνθημα: «Προνομιούχοι ζείτε εσείς μας οδηγείτε».

Δεν υπάρχουν σχόλια: