10/12/12

Όνειρο της χειμερινής νυκτός

Τα όνειρα πάντα με κούραζαν γιατί με τρέχουν από δω κι από κει. Χθες το βράδυ με πήγαν ξαφνικά στην Ιπποκράτους και με ανέβασαν ορόφους. Βρέθηκα πάνω από μια συνεδρίαση. Ο Βενιζέλος έλεγε ότι πρέπει να είναι περήφανοι οι σύντροφοί του που έχουν για πρόεδρο του ΠΑΣΟΚ ένα πολιτικό που το μόνο σοβαρό έργο που έκανε και (δυστυχώς) έμεινε είναι το χαράτσι μέσω της ΔΕΗ.

Ξαφνικά φωτίζει ο ουρανός και βγαίνει ο Ανδρέας. «Με τον κόσμο του ΠΑΣΟΚ θα ξανασυναντηθούμε», τόνισε κυρ-Ανδρέας Λοβέρδος σε συνέντευξή του στην εφημερίδα «Έθνος». «Πού θα ξανασυναντηθείτε, αρχηγέ μου;» του φώναξαν οι παριστάμενοι. «Σε κάνα ταμείο της ΔΕΗ ή σε μπαρ αμπελοφιλόσοφων οι οποίοι τεκμηριώνουν κάθε ώρα και κάθε στιγμή ότι για την αποτυχία τους φταίνε άλλοι;»

Εκεί ξαφνικά το όνειρό μου άλλαξε πλάνο και μου ήρθε ο Στουρνάρας. Όπως διαπίστωσα μετά, η γυναίκα μου είχε τραβήξει το πάπλωμα προς το μέρος της και το είχα δαγκώσει, το κρύο. Ο Στουρνάρας με ρώτησε, τότε «Θέλετε επίδομα θέρμανσης 20 € που θα σας επιδοθεί το Εικοσαύγουστο;» «Ίσα, μωρή σόμπα ξεκούμπωτη», είπα με σθένος στον Στουρνάρα και ξύπνησε η γυναίκα μου.

Δεν υπάρχουν σχόλια: