9/11/12

Κοντά στο νου κι η δόση

Ιερός Αυγουστίνος
Η πίστη είναι η προϋπόθεση της δόσης.
Σερ Φράνσις Μπέικον 
Η δόση είναι δύναμη.
Έντγκαρ Άλαν Πόε 
Η ευτυχία δε βρίσκεται στη δόση, αλλά στην απόκτηση της δόσης.
Άλμπερτ Αϊνστάιν 
Η φαντασία είναι σημαντικότερη από τη δόση.
Λεονάρντο ντα Βίντσι 
Όλη η δόση μας έχει τις ρίζες της στην αντίληψή μας.
Η ΑΓΟΡΑ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ… 
…ατέλειωτο πάρε δόση
greece-in-greed ‏@greeceingreed 
Στερνή μου δόση να σ' είχα πρώτα
ΠΡΟΣΟΧΗ-ΠΡΟΣΟΧΗ 
Μην πάει η ελληνική οικονομία από υπερβολική δόση.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΡΙΟΣ 
Δόση μου λιγάκι ουρανό.
ΣΑΜΑΡΑΣ ΣΤΟΝ ΣΟΪ-ΜΠΛΕ 
Δόση κι εμένα, μπάρμπα.
ΒΛΑΧΟΣ 
Δόση θάρρος στο χωριάτη να σ’ ανέβει στο κρεβάτι.
ΔΟΣΗ Ο,ΤΙ ΕΧΕΙΣ 

Στίχοι-Μουσική-Ερμηνεία: Tsopana Rave

Δόση λίγη αγάπη
δόση ένα δάκρυ
δόση κάτι για να νιώσω πόνο

Δόση μια αιτία
δόση μια αμαρτία
δόση κάτι γαμώ την κοινωνία

Δόση δυο κατοστάρικα
δόση δυο πεντακοσάρικα
δόση απ' αυτά τα καινούρια τα διακοσάρικα
δόση κάτι, δόση ό,τι έχεις

Είσαι του πόνου μου η αιτία
είσαι ένα βάρος στην κοινωνία
είσαι η καμπούρα που 'χω στην πλάτη μου

Είσαι του ξεπεσμού μου η αιτία
είσαι του κόσμου η αηδία
αλλά άμα θέλεις δόση δυο κατοστάρικα

Δόση δυο κατοστάρικα
δόση δυο πεντακοσάρικα
δόση απ' αυτά τα καινούρια τα διακοσάρικα
δόση κάτι, δόση ό,τι έχεις

Μες στας Ευρώπας γυρνώ
δεν έχω τίποτα επάνω μου
ούτε ψήφους, ούτε ομπρέλα, ούτε πατρίδα

Τρεις μέρες βρέχει τώρα
και μου 'χουν σπάσει τα νεύρα
δεν έχω πού να κάτσω από κάτω
ούτε ένα παγκάκι δεν υπάρχει να κάτσω
Πού να κάτσω; Είναι όλα πιασμένα...

Δεν έχω ούτε έναν κασμά
να σκάψω το λάκκο μου
Γαμώ την κοινωνία μου
θα πάω να κάτσω πάνω σ' ένα βουνό
και θα σας βλέπω όλους από ψηλά

Θα βλέπω εσάς και τη μιζέρια σας
αλλά δε θα σας έχω ανάγκη

Γιατί είμαι ο Χουλκ...

Δεν υπάρχουν σχόλια: