7/11/12

Ο ΔΕΚΑΛΟΓΟΣ ΤΟΥ ΜΠΛΟΓΚΕΡ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΥ


1. Δεν δημιούργησα το blog για να εκφράζομαι, αλλά για να μην τ’ αρπάζει ο εκδότης μου από κάποιον που διαμαρτύρεται ή ζητά υποστήριξη. Δεν τον βρίζω από τη στήλη μου στην εφημερίδα, αλλά από εδώ. Έτσι, ο εκδότης μου δεν έρχεται στη δύσκολη θέση να μου κόβει το κείμενο, αλλά και ο θιγόμενος δεν βρίσκεται με την πλάτη στον τοίχο και το χέρι στην τσέπη. Εγώ ποτέ δεν έπαιρνα μία, οπότε τώρα τα πράγματα είναι δίκαια για όλους.

2. Δεν χρησιμοποιώ το ηλεκτρονικό δίκτυο του υπουργείου στο οποίο έχω κάπου (δεν ξέρω πού) μια αμειβόμενη θέση συμβούλου, γιατί βαριέμαι να πηγαίνω εκεί και πληρώνομαι μέσω τραπεζικού λογαριασμού.

3. Χρησιμοποιώ τη σύνδεση της θείας μου της Λουκίας που πέθανε πέρσι και εισπράττω τη σύνταξή της για να πληρώνω τη συνδρομή.

4. Δεν δημοσιοποιώ ανήσυχες αμπελοφιλοσοφίες γιατί πρώτον βαριέμαι και δεύτερον κάθε που παρουσιάζεται στη ζωή μου ένα βασανιστικό πρόβλημα, πηγαίνω σε μια τράπεζα και ρουφάω ένα δάνειο. Έτσι, ξεπερνάω το όποιο πρόβλημα έχω, χωρίς να χρειάζεται να σπάω το κεφάλι μου να το λύσω. Αυτό γιατί γνωρίζω καλά πως σπανίως η λύση είναι καλύτερη από το πρόβλημα.

5. Για να εξυπηρετήσω τα δάνεια δεν εκβιάζω κανέναν επιχειρηματία ή πολιτικό. (Ή και τα δύο σε ένα) Απλώς συνάπτω ερωτικό δεσμό με τη γυναίκα του ή την κόρη του (ή και τις δύο) και βολεύομαι με ευγενέστερο τρόπο.

6. Δεν δημοσιοποιώ τις σεξουαλικές προτιμήσεις κανενός, για να σκάσει που δεν δίνει κανείς σημασία στο κουμάντο του κώλου του.

7. Δεν έχω άλλους κανόνες.

8. Δεν δημιουργώ άλλους κανόνες.

9. Δεν υπακούω σε κανέναν από τους παραπάνω κανόνες.

10. Προσέχω να τηρούνται όλοι οι κανόνες, ειδικά ο 9ος .

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Παλιοφασίστες της βουλής,όλοι τους με πρώτα τα ΚΚΕ.Γιατί αφίσαν τις εταιρίες που εκδίδουν μπλόκς να έχουν οι διαχειριστές(bloggers) τέτοιες δυνατότητες;;;;Γιατί δεν ελέγξανε την Google.gr ;;;Πως έρχεται το ιντερνετ μέσω Ο.Τ.Ε. χωρίς οι υπεύθυνοι να ελέξουν τι σόι υπηρεσία είναι;;;Οι κυβερνήσεις φταίνε που δίνουν τις δυνατότητες χωρίς να ελέγχουν περί τίνος πρόκειτε.Εάν τιμωρίσουν έστω και έναν blogger ΤΌΤΕ θα ξέρουμε ότι στην Ελλάδα έχουμε ΧΟΥΝΤΑ.Ποιοί στην αλήθεια θα πρέπει να τιμωριθούν;;;Σίγουρα οι εκδότες = GOOGLE.GR,WORDPRESS.COM,YAHOO,κ.λ.π.