14/10/12

ΣΕ ΜΑΥΡΕΣ ΣΑΚΟΥΛΕΣ ΣΚΟΥΠΙΔΙΩΝ ΟΙ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ

Αναρτήθηκε 7/1/2010
Το λέει ο Αυτιάς. Προσοχή, προσοχή, τις αποδείξεις που σας κόβουν να τις φυλάτε σε χώρο σκοτεινό. Στα σκοτεινά οι αποδείξεις, γιατί το φως τις καταστρέφει, ήτανε χθες και τω Φώτωνε. Να φυλάτε τις αποδείξεις σε μαύρη σακούλα σκουπιδιώνε. Είναι σίγουρος τόπος, όποια κι αν είναι η μοίρα τους.

Μικρές αγγελίες: Πωλείται απόδειξη υδραυλικού, εξαιρετικά σπάνια. Η τιμή παζαρεύεται.

Συνελήφθησαν πέντε βρύσες και δυο σωλήνες για φοροδιαφυγή, αλλά αφέθησαν ελεύθερες στο αφορολόγητο κολονάκι.

Εντοπίστηκε από γκατζετάκια κι εξαρθρώθηκε στον καρπό και τον αγκώνα συμμορία νεαρών οι οποίοι μάζευαν πεταμένες αποδείξεις έξω από και μέσα σε σούπερ-μάρκετ και άλλα καταστήματα.

Είναι γνωστό ότι εδώ και μέρες οι αποδείξεις πωλήσεων έχουν γίνει εμπορεύματα στη μαύρη αγορά. τις πουλάνε μαύροι και είναι ευρέως διαδεδομένες. Κάποιος Εβραίος το αφεντικό τους σύμφωνα με την Άντζελα Δημητρίου. Εξετάζεται αν οι συλληφθέντες ανήκουν στην νέα οργάνωση Οινοποσία Αποδείξεων της Γυφτιάς.

Πήγα στο καζίνο κέρδισα τέσσερα χιλιάρικα, πήγα να τα πάρω και μου ζητήσανε απόδειξη. Την έδωσα και έχασα. Μου πήρανε 30% ο καζίνο, 30% και η εφορία, 60%. Μου έμεινε το 40% αλλά 20% ήτανε ο τόκος του τοκογλύφου.

Μου έμεινε το 20%, αλλά τόσο είναι το επιτόκιο από την πιστωτική κάρτα που φέσωσα για να ξεκινήσω να χάνω.

-Σου ήρθε, δηλαδή η μία η άλλη.
-Κι από πίσω η μεγάλη. Όχι, δε ρεφάρισα, γιατί μου λείπει και το αυτοκίνητο που πούλησα στο τέλος στο μαντρά έξω από το καζίνο. Πού είναι το τρίτο συρματόπλεγμα!... Eκεί που δέρνουν όσους δεν έχουν να πληρώσουν, πενήντα μέτρα από το ιατρικό κέντρο που αγοράζουνε νεφρά για 20 χιλιάρικα, εκεί.

Πήγα και ζήτησα απόδειξη από μπουρδέλο και καλά να πάθω. Σε πήρε στο κυνήγι η τσατσά; Όχι, μου έδωσε απόδειξη την πήρα σπίτι και τη βρήκε η γυναίκα μου.

Οι μισοί Έλληνες ζητάνε απόδειξη και οι άλλοι μισοί δεν κόβουν, αλλά ζητάνε κι αυτοί όταν έρθει η σειρά τους.

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Kαλό το άθρο. Αλλά γιά πες μας υδραυλικός είσαι;