17/9/12

Greeces, greek crisis.

 
Απελευθερώθηκε και η αγορά περιπτέρων. Καλά πάμε. Βέβαια, όπου(και όταν) ανοίγει ένα περίπτερο κλείνουν δύο ψιλικατζίδικα. Σε λίγο κάθε πλατεία της Αθήνας και των περιχώρων θα έχει 40 περίπτερα και δύο παγκάκια. Σε κάθε λεωφόρο θα έχουμε στα 100 μέτρα 30 περίπτερα και δύο πλάκες πεζοδρομίου.
ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΚΑΙ Η ΔΙΚΗ ΜΟΥ Η ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΣΗ
Δεν έχω σπίτι, δεν έχω λεφτά, δεν έχω δουλειά, δεν έχω μέλλον, είμαι ελεύθερος.
 ΣΥΝΘΗΜΑ ΓΙΑ ΤΟΙΧΟ
Φονιάδες των λαών οι Τροϊκάνοι.
(Μητσοτάκη, ζεις, εσύ τους οδηγείς)
ΣΤΑ ΓΗΠΕΔΑ Η ΕΛΛΑΔΑ ΝΕΥΡΙΑΖΕΙ
«Μακάρι να καταντήσουμε εθνική Αργεντινής.»
ΠΩΛΕΙΤΑΙ
Σε τιμές λογικές ελαφρώς μεταχειρισμένο πεντόλιτρο αμόλυβδης βενζίνης, λόγω αγοράς νταμιτζάνας πετρελαίου θέρμανσης. Πάσα μία έλεγχος δεκτός.
ΕΛΛΑΣ-ΕΛΛΗΝΩΝ-ΤΡΟΪΚΑΝΩΝ
Και η Ελλάδα στους Έλληνες αυτών.
ΟΙ ΔΥΟ ΦΡΑΓΚΟΜΑΖΩΧΤΡΕΣ
Υπάρχουν δυο τρόποι για να μαζέψεις λεφτά από τους Έλληνες. Η Κυβέρνηση ακολουθεί το Πόρτα-Πόρτα και η Τρόικα το Πάρτα-Πάρτα.
ΚΑΙ Η ΜΕΝΕΓΑΚΗ ΕΡΩΤά
«Φοροκλέφτης είναι αυτός που κλέβει φόρους ή αυτός που μας κλέβει βάζοντάς μας φόρους;»
ΜΟΥΣΙΚΟ ΔΙΑΛΕΙΜΜΑ
Με τους τρεις φορολέρος
ΑΤΥΧΗΣ ΣΥΓΚΡΙΣΗ
Ο Παναθηναϊκός στο ελληνικό πρωτάθλημα ποδοσφαίρου τα πηγαίνει όπως και η Ρεάλ στο ισπανικό.
ΚΑΙ Η ΜΕΝΕΓΑΚΗ ΞΑΝΑΡΩΤΑ
Τελικά οι Εμίρηδες έφεραν Ηνωμένα Αραβικά Κεφάλαια στην Ελλάδα ή Έλληνες εμίρηδες απέκτησαν αραβικές καταθέσεις;»
ΣΥΝΤΑΓΜΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΑΡΘΡΟ 62
(Περί βουλευτικής ασυλίας)
«… δεν απαιτείται άδεια (του Σώματος) για τα αυτόφωρα κακουργήματα.»

Δεν υπάρχουν σχόλια: