18/9/12

ΔΕ ΔΟΥΛΕΥΩ - ΔΕ ΔΟΥΛΕΥΩ - ΟΥΤΕ ΑΠΕΡΓΩ

Αναρτήθηκε 23/7/2009
ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΟ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ ΣΕ ΠΑΛΙΕΣ ΑΝΘΟΥΣΕΣ ΕΠΟΧΕΣ
Η αλήθεια είναι μία: υπάρχουν πολλές αλήθειες για τη λούφα του εργαζόμενου. Όλες ψεύτικες.


Η λούφα δεν είναι φυσικά δικαίωμα, ούτε πολύ περισσότερο υποχρέωση. Η λούφα στα ίσα, η λούφα χωρίς παραλλαγή είναι αγαθό και πρέπει να προσφέρεται στον πελάτη τσάμπα.

-Γιατί δεν με εξυπηρετείτε κύριε υπάλληλε;
-Μισό λεπτό, κυρία μου. Να μην θέλω κι εγώ πρώτα να πάει να πάει 5 η ώρα να σχολάσω για να πάω εγκαίρως στη δεύτερη δουλειά μου; Μετά, σας εξυπηρετώ.

-Να μη θέλω κι εγώ πρώτα να καπνίσω; Μετά, δούλος σας.

-Να μη θέλω κι εγώ πρώτα να ξανάρθει ο επόμενος μήνας για να πληρωθώ; Μετά γίνομαι θυσία για σας.

-Να μη θέλω πρώτα να έρθει Παρασκευή να την κοπανήσω για τρεις-τέσσερις μέρες; Μετά χαλί να γίνω να σας πατήσω.

-Να μην πάρω πρώτα μια άδεια από τη σημαία, αφού λείπουν οι προϊστάμενοί μου από την αναφορά; Μετά, να με στύψετε σα λεμονόκουπα.

-Να μην πάθω όμως κι εγώ πριν σας εξυπηρετήσω ένα έμφραγμα;

Δεν υπάρχουν σχόλια: