2/7/12

ΜΕΡΚΕΛ: Ευχαριστώ τους Ισπανούς

Ο ΚΝΙΤΗΣ ΜΕΣΑ ΜΟΥ
Διαπραγμάτευση του Μνημονίου αποδείχτηκε ότι δεν υπάρχει. Γίναμε νεροΚουβελητές στο μύλο της αντίδρασης.
Ο ΓΕΡΜΑΝΟΣ ΜΕΣΑ ΜΟΥ
Η Μέρκελ εκτός από τους Έλληνες για το αποτέλεσμα των εκλογών ευχαριστεί και τους ισπανούς για το αποτέλεσμα του τελικού. «Οι αριστεροί έχασαν την ευκαιρία να βγάλουν κυβέρνηση στην Ελλάδα και να δώσουν το Γιούρο στους μισητούς Ιταλούς των δύο Μάριο».
Ο ΙΤΑΛΟΣ ΜΕΣΑ ΜΟΥ
Φίλοι Ισπανοί, μην ξεχνάτε ότι ο νικητής τα χάνει όλα.
Η ΜΠΑΛΑ ΜΕΣΑ ΜΟΥ
Το μόνο που κερδίσαμε στην τελευταία σύνοδο κορυφής της Ευρωπαϊκής Ένωσης ήταν τα δύο γκολ που βάλαμε στη Γερμανία, αλλά φάγαμε τέσσερα.

ΤΟ ΕΡΩΤΗΜΑΤΙΚΟ ΜΕΣΑ ΜΟΥ
Όταν ξαναβγάζω στην κυβέρνηση αυτούς που με κατέστρεψαν εμένα και όλη τη χώρα μου ποιους επιβραβεύω; Αυτούς ή τη μαλακία μου;
ΤΟ ΣΟΪ ΜΟΥ ΜΕΣΑ ΜΟΥ
Αβραμόπουλος: Κορυφαία προτεραιότητα το Κυπριακό. (Φυσικά, αφού τους στείλαμε στο Διάολο με το κούρεμα ομολόγων μας που είχαν οι τράπεζές τους)
Η ΒΙΚΥ ΜΕΣΑ ΜΟΥ
Το ΕΘΝΟΣ. Βρέθηκε μέσα στο μυαλό της Βίκυς Σταμάτη και μας ενημερώνει ότι (εκείνη όχι το ΕΘΝΟΣ) σκέφτεται να ζητήσει διαζύγιο. Η ΕΣΠΡΕΣΟ θα μας «ενημερώσει» ότι η Βίκυ Σταμάτη σκέφτεται να ξαναφτιάξει τη ζωή της. Η ΤΑ ΝΕΑ θα μας «ενημερώσουν ότι αναρωτιούνται (ΤΑ ΝΕΑ όχι οι πηγές τους) αν η Βίκυ Σταμάτη θα φτιάξει τη ζωή της έξω ή μέσα στη φυλακή. Δεν προβληματίζει ακόμα καμία εφημερίδα. ο λόγος που ο Τσοχατζόπουλος δεν έδωσε ακόμα ονόματα και άλλων πολιτικών που κυβέρνησαν και μπλέκονται στο δικό του ή σε άλλα σκάνδαλα.
Ο ΔΙΑΟΛΟΣ ΜΕΣΑ ΜΟΥ
Η μείωση αποδοχών στο Δημόσιο κρίθηκε από το Ειρηνοδικείο της χώρας μας αντισυνταγματική και αντίθετη στην Ευρωπαϊκή Σύμβαση Δικαιωμάτων του Ανθρώπου, αντίθετη και στις Διεθνείς Συμβάσεις Εργασίας. Όσοι λοιπόν δημόσιοι υπάλληλοι υπέστησαν μείωση αποδοχών απολύονται από τη μέρα της μείωσης και υποχρεούνται να επιστρέψουν τις μειωμένες αποδοχές στα λογιστήρια των υπηρεσιών τους.
Η ΜΕΝΕΓΑΚΗ ΜΕΣΑ ΜΟΥ
Εντάξει, εμείς να δείξουμε ότι είμαστε αξιόπιστοι. Οι Τροϊκανοί πότε θα το δείξουν;
Ο ΜΠΕΚΑΣ ΜΕΣΑ ΜΟΥ
Έκοψαν τη σύνταξη της γιαγιάς μου γιατί δεν μπόρεσε (η γιαγιά μου) ν’ αποδείξει ότι ζει. Τι το ήθελε εκείνο το «Ζωή είναι αυτή, παλικάρι μου»;
ΤΟ ΕΠΙΤΟΚΙΟ ΜΕΣΑ ΜΟΥ
Ποιος σου είπε, κύριε Ασμούσεν ότι θέλουμε να επιστρέψει η χώρα μας στις αγορές, δηλαδή στους φίλους σου τοκογλύφους;
Ο ΣΟΦΟΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΤΣΑΚΑΛΙΑΣ: Από τους εχθρούς μου συγχωρώ μόνο εκείνους που δεν μου επέβαλαν οι φίλοι.

Δεν υπάρχουν σχόλια: